NATTSVAMMEL

idag måste de ha vart fullmåne eller tokmåne!
var enda mupp har vart inne på jobbet å dom flesta va där samtidigt...
egentligen borde man fan få både utbildning å lön som psykskötare!!

vi har en tant inne flera ggr/vecka som de faktiskt e synd om för hon e nog förbannat ensam
-å pratglad- men hon e fortfarande SKITJOBBIG !!
hon ska alltid prata i 100 år å om sig å sina katter å grannar å ...........
hon går runt å pratar me andra kunder oxå å de har faktiskt hänt att kunder har sagt till oss att göra nått åt den jobbiga tanten :) sorgligt ja vet men ja förstår dom! själv gömde jag mig idag-flera gånger-för ja pallade inte henne!!!
hon va inne å handlade i EN TIMME Å FEMTI JÄVLA MINUTER idag å sen tar det ca TRETTIO minuter för henne å packa sina grejer oxå,å under tiden pratar hon me kassörskan å alla kunder och är sjuuuuukt mycke ivägen!

samtidigt som hon va nere i kassan å packade -läs fikade å  hade gruppterapi-
så fick ja en spännande kund i min kassa :)
hon öppnar samtalet me
" ja tror inte att den där laden e död de e bara ett pr-trick"
först hörde ja inte va hon sa men efter att hon upprepat sig ett par gånger så fattade ja att hon prata om vår vän bin laden :)
ja svarar henne att ja tror att han har vart död i många år ,ja menar alla gubbar ser ju lika dana ut :)
de gick hon igång på vill ja låva!
efter det följde en monolog om krig å mord i olika länder å om hur hon va involverad i nån masaker i turnisien....

å även samtidigt i en annan kassa levde tanden me alla prylar loppan....
även hon e en sån som vill prata fast bara me oss i personalen :/
tror att hon kanske bor på gatan för hon ser jävligt härjad ut!
hon e oxå inne längre stunder å köper gärna en sak i taget bara för att va lite extra jobbig :)
å så anser ju hon att vi e värsta polers me henne,jag har aldrig vart så klantig så ja har
"sträckt ut min hand" till henne- ja e lagom trevlig å hjälpsam- men vi e inte polare moahahahahha vissa
kollegor e det å dom lider :)

som tur e så hittar de ju ibland in riktigt trevliga kunder oxå! :)
finns en jättetrevlig kille som alltid snackar lite skit när han kommer till kassan
- nu e det asså positivt att prata me kassörskan :) hahah inte lätt att veta ! -
idag berätta han för mig att han alltid kommer till min kassa för att ja e så himla trevlig :)
då blir man ju glad!! ja mena på att han nog lyckades pricka rätt eller att de va hanns förtjänst att ja
va så glad å trevlig :) -vi enades om att vi va bra för varandra :)
synd bara att han e så ung! han e ju fan 9 år yngre än mig!
fast de e klart kan min bäbis dejta alla kunder i min ålder så kan ju ja skaffa lite lammkött ;)
...å de där e ju en heeelt annan diskussion!
hur fasen kommer det sig att killar inte har nå skruppler???!!
hur kommer det sig att vissa gubbar anser att dom bör limma på småflickor???
muppjuggen som ja skrivit om förrut,han som hotade mig, limmade ju riktigt hårt på min ARTON ÅRIGA kollega
å gubben e garanterat över 50
å att killar i min ålder limmar på min bäbis i kassan å lämnar sina nummer till henne å bjuder ut henne
tycker ja e fett äckligt!
okej ja förstår dom, hon e ju förbannat söt å har världens utstrålning å e jättetrevlig i kassan
men ändå! de e ju som att ja skulle limma på min bäbis killkompisar ju! å de skulle ju inte hända!

okej kärleken har ju ingen ålder å åldern e ju bara en siffra! men de där funkar ju inte som ursäkt
för att du limmar på tjejen i kassan lixom! okej om du kärar ner dig i nån du känner å du verkligen kärar ner dig i dennes personlighet osv då e de ju en annan grej !!eller om de skiljer 10 år när du e 30 å 40 men va en snubbe som e runt 30 ska me en tjej som e 18 år till de e för mig ett mysterium!
VA TYCKER NI, HAR ÅLDERN BETYDELSE?

Kommentarer
Postat av: Tess

Ungefär denna diskussion jag har me ngr kompisar i 30-års åldern som bara vill ha små brudar..för dom är ju tightast runt 18 lixom..

Jag tycker det är lite äckligt, för när jag va ytp 16-17 tyckte jag typ 23-25 åringar va gamla.. Dessutom..hur mkt har man gemensamt som 18 och 30?? Man BÖR ju vara på HELT OLIKA ställen i livet!

2011-05-05 @ 10:51:48
Postat av: emma

precis tess! de e de ja tänker på -att man borde va på olika ställen i livet- å vadå om dom vill ha tighta brudar va hindrar dom då att krypa ner under arton?? läskigt!!!!!!

2011-05-05 @ 13:55:03
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

Det är inget som hindrar dom från att ta 18- åringar.. men det är ju mer ett ligg dom vill ha då än en flickvänn.

2011-05-05 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0