tänker göra muppiga listor tills ni säger åt mig att skriva nått annat :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:

*
inte mycket egentligen,ja jobbade å alla va på dåligt humör å även jag :)

Vad gjorde du kl 08 imorse:

*sov så klart!

Vad gjorde du för 15 min sedan:

*busade me folk på fejan

Det sista du sa högt:

*sjunger me i en låt som ja gillar (murderer/griffith)
http://www.youtube.com/watch?v=GokFXLtXQoI
Det senaste någon sa till dig:

*tack för idag!

Vad har du druckit idag:

*på tok för lite men saft å juice

Vad var det senaste du åt:

*
sia chokladglass mmm mums!

Vad var det senaste du köpte:

*
2 orkideer,skärbrädor,lite presentgrejer till norlänningen :) å lite tallrikar å bestick till jobbet....

Vad är det för färg på din ytterdörr:

*
blå,me ett römålat fönster i...hur tänkte dom där ???  :0 

Vad är det för väder hos dig nu:

*
inget alls typ,regn,snö,kallt,grått,uppehåll.....skitväder

Godaste glassmaken:

*
sia choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

*hoppas i alla fall :)

Sover du tungt:

*när ja väl somnat e de inte mycket som väcker mig :)

Drömmer du mardrömmar:

*periodvis drömmer jag å andra perioder inte alls tror att de har me livs situationen att göra

Trivs du med ditt jobb:

*både ja å nej...de e helt okej å ja älskar mina kollegor,ja jobbar dom tiderna ja vill osv
men ja kan känna att ja saknar utveckling

Favoritklädsel:

*
soft,älskar att glida omkring i mysbrallor å linne (läger uniform :) )
annars kjol å u-ringat,alltid retar de nån  ;)

Favoritlåt just nu:

*åh så många ,de kan ja inte besvara!

Vad ser du om du tittar till höger:

*blommor som har vart törstiga sen typ 2v tillbax dom svävar just nu i tunneln mot ljuset :)


Vad gör dig glad just nu:

*att sommarn e på väg!!!!

Vad ska du göra härnäst:

*gå ut på ballen å ta en cigg å sen ska ja kolla på våra bästa år...

Höger eller vänsterhänt:

*extremt höger kan inte ens äta som andra me kniv å gaffel för vänstern samarbetar inte :)
först skär ja maten me kniven i högern å sen byter jag hand å äter me gaffeln i höger

Humör just nu:

*varken eller ...trött kanske

Favoritgodis:

*
choklad

Kläder just nu:

*ops i am naked! :) sitter i morgonrocken hahah

Sommarplaner:?

*flyttar i sommar så de blir nog mycke packa...lite småresor kanske...
barcelona till sensommarn kanske å förhoppningsvis kenya i höst...

Hur många kuddar sover du med:

*
tre ...huvudet på två å kramar den tredje (japp ja saknar en man i mitt liv!!!)

Spelar du något instrument:

*nää å de e nog bäst så :)

Morgon eller nattmänniska:

*
natt-helt klart! 
Vad är viktigast för dig:

*kärlek,respekt,ärlighet å friskhet

Är du kittlig:

*if i tell you i have to kill you!

Snarkar du:

*
vissa hävdar det :) haha ja men ibland gör ja det -om ja sover dåligt eller e förkyld..men oftast inte :)

Stjärntecken:

*jungfru

Äckligaste insekten:

den där gotlands helikoptern som nu har flyttat in på min balkong å förökat sig som fan å lever loppan en kväll om året....

Längtar du mest efter just nu:

*
en härlig karl å dela livet me faktiskt,de vore soft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0