härlig tisdag

grymt trevlig dag idag!!
först sov jag 13 timmar :) hahaha så jävla skönt å göra så ibland!!
hade faktiskt satt klockan på ringning för att kolla vädret men när ja såg att de va skitväder
stängde ja av klockan å somnade om ..

under kvällen har jag vart hemma hos nygamla vänner dvs en av tullings nya präster som
jag jobbat med för många år sedan oxå.. cecilia har alltid vart en favorit å haft en stor plats i mitt hjärta!
hon e en fantastisk kvinna,varm,sympatisk,öppen,busig,sprallig,givmild,kärleksfull...ja många ord kan beskriva henne!!
hon e gift me andreas som oxå e präst och även honom har jag träffat förr lite då å då
även andreas är fylld av humor,å kärlek å många andra fina egenskaper
under vissa tider av sittliv har dom jobbat som missionärer i tanzania
å ja tror att de e en av anledningarna till at dom e som dom e,dom har ju sett så mycke fattigdom å elände
å dom har lärt sig att kunna göra mycke gott me små medel
två döttrar har dom å även dom va med i tanzania såklart..å även dom har blivigt så härliga människor!
ödmjuka å fylda av empati å kärlek..

idag hade vi vår credo avslutning i deras hem,vi åt gott grillat lekte,pratade umgix,skrattade å avslutade me något som började som en sångstund å slutade i ett riktigt jammande me sång i stämmor å kanon,samt piano bongo trummor,gitarrer,flöjt,fiol,ägg å sån där träring me skrammelgrejer i ...mycket vackert!

ja de har vart en trevlig kväll me goa människor!
min vänsterarm luktar fortfarande mycket god mansparrfym
efter att ha kliat martin på ryggen :)
ja älskar fan mansparfym! så jävla nice att den sitter i länge efter närkontakt :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Heej!!

hahaha e de sant, hon måste vara en oerhört trevlig, social, go å glad granne?! :P

ja asså jag blir ju nere ett tag men har ganska fullt upp, kommer du till tullinges utspring kanske?

vi kan ju höras å se om nån dag passar båda.

Kram

2011-05-26 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0