helgen min


helgen har vart en skön blandning av fest å galenskap till lugn middag å slutligen soffligg...

i fredags firade vi chefskans 50års dag ute på villa adolfberg  de blev ett riktigt kalas!!
trevligt folk,jävlarns god mat,mycke sprit,dans,å underhållning...
vi kom dit vid 17rycket å mingla runt lite ute i solen på baksidan,njöt av vädret,fruktfaten å skön musik
sen åt vi grymt god mat å på kvällen va de dax för kvällens underhållning
den bestod faktiskt av en kollega "mamma dolores"" å hennes vänner i the wad girls
en grupp som startades för att stödja  positiva gruppens stödfond
dvs Ur Posithiva Gruppens Stödfond kan hivpositiva homo- och bisexuella män söka ekonomiskt bidrag
vanligtvis/från början så samlades pengar in via World Aids Day och där ifrån kom namnet
the wad girls....

detta e ett jäng sköna bejbs som syns lite här å där så som pride,krissningar,qx-galor, privata feste osv




här e min kollega hans som gullefjun..mitt favvo nummer :)



http://www.youtube.com/watch?v=OWUiO5xxVYk

kolla på länken! de e verkligen HUMOR speciellt slutet!!!


nå väl de va en sjukt kul föreställning me riktigt låg snuskhumor :)
å dom e jävligt duktiga!!!

vi festade på fram till småtimmarna innan ja kastade mig i en bulle hem ...

lördagen spenderades till stora delar sovandes men ja va hos min söta mormor å åt middag i alla fall
sen åkte ja hem å glodde på dumburken :)

idag (söndag) så har ja spenderat några timmar på ballen me en go bok å sen 
åkte ja ner till mamma för helgens andra gratis middag :) hahaha

fick en present på posten från min faster förresten å den måste ja ju berätta om :)
helt fantastiskt!! för 20 år sen va den dåvarande påven på besök i våran stad vicenza 
å detta e ju skitstort för min släkt :)
så nu har jag fått en dvd med klipp å bilder från dessa 3 dagar som han va där :)
de ska bli kul å kolla på den -inte för ja bryr mig speciellt mycke om påven utan för att denna stad e ju mina rötter å min barndom å mitt arv lixom ...
hon skickade även med lite olika medalionger ...

ja men som sagt en skön helg...


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0