bästemor

ja har världens bästa mor på jobbet! hon e en så jävlans fantastisk människa!
döds rolig,lika störd humor som mig,lyssnar alltid å kommer alltid me bra ideer
hon e otroligt vacker å har ett hjärta lika stort som lappland typ! :)
hon stöttar mig alltid å sen gav hon mig världens sötaste lillebror ....



fick detta som svar på om jag e sympatisk eller inte ..

Ja, hon är faktiskt världens mest sympatiska lilla ängel som alltid ställer upp om det behövs, världens bästa kompis, sötaste näsan, mest lojala kollegan, morgontröttaste kvällsmänniskan. Jag respekterar att hon håller på sin integritet inom sina 45 kvm eller vad det är. Dessutom har Emma två mobiler, som hon säkert tagit med sej in på dass...

hahah ja har man detta i ryggen så går man ju alltid trygg lixom :)
tack finaste mor de va fint skrivet...å som svar 44½kvadrat å japp ja har alltid båda lurarna me mig
även när ja skiter för man vet ju aldrig när folk behöver än...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0