vila i frid..

min far va en klok man,ja saknar hanns goda råd!
ja saknar hanns kärleksfulla famn,alla värmande ord,hanns förståelse
ja saknar hanns humor å våra filmkvällar
så mycket jag missat at göra tillsammans me min pappa!
ha fick inte se mig ta studenten,inte träffa mitt livs kärlek
(vilket inte heller jag verkar få gjöra?! :/ )
han kommer inte få träffa barnbarn
varför just min far va tvungen att dö finns det inget svar på
ingen vet å ingn förstår!
rip vackra människa!! mi manco te molto!





Kommentarer
Postat av: jullan

sån fin tatuering för din pappa! <3

2011-05-19 @ 21:48:54
Postat av: Emma

Rest in peace :/

världen är så fruktansvärt orättvis!

<3

2011-05-22 @ 20:55:05
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0