zzzzzzzzzzzzzzz

ja e sååå jävla trött!!
jobbade lång dag i fredags sov dåligt under natten jobbade lördag
har vart helt golvad,börjar fundera på om de verkligen bara e pollen?!
just nu vill ja bara sova -har velat sova senaste timmarna -men de e ju helt omöjligt eftersom att
strupen vägrar att sluta krampa :/ ja har sprängande huvudvärk
å mensvärken kommer smygande....
ja åkte direkt hem idag efter jobbet för de enda ja ville va att lägga mig på soffan
-vilket ja oxå gjorde-
samtidigt hade ja ju gärna velat vara på magnus födelsedagsgalej som va på tapeten idag
men ibland måste man lyssna på sig själv ju! något ja aldrig kunnat förr men
har gjort det mer å mer sista typ året ...

folk omkring mig verkar inte först å gilla den "nya" emma
hon e ju äldre tråkigare,mer ego,å orkar inte lyssna lika mycket på folks jävla problem!
ja e trött på att folk tar mig för givet å ja e trött på att folk alltid ska narras å tror att dom kan säga vad som hellst å ja bara sväljer som vanligt!
de e slut me de nu!
ja har ingen lust längre,från å me nu så ger jag bara till dom som ger tillbax
ja kan oxå spela polare,lossas ,å le när de behövs ....
om man nu inte vill vara min vän så kan man ju ha nån jävla ryggrad å sluta lossas
ja lovar deg att ja kommer inte gråta blod å ja kommer inte dö för att nån försvinner !!!
nu ska ja fan imig sova! om ja så ska behöva pilla i mig piller för att lyckas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0