många bollar i luften,hoppas ja jan jonglera dom bara :)

dom senaste veckorna har ja fått en del roliga,spännande,å ärofyllda förfrågningar
från flera olika vänner
ja ska bli "gudmor" till en liten söt tös :)
för mig e det ett ärofyllt uppdrag som jag ser på me stort ansvar
och gärna lägger mycke tid på,jag vill ha en väldigt bra kontakt me mitt gudbarn
och vill vara den där extra morsan lixom :)

ytterligare ett gudbarn kan vara på gång eller den e i alla fall påtänkt å omtalad
när den än kommer så e den min lixom :) hahahha
,ja har redan fått frågan å svarat ja så kom igen nu ja vill ha min gudunge!!

sen har jag fått special uppdrag till en förlovning,uppdraget går under kodnamn
"how big is your finger?" hahahahahah

under sommaren ska jag oxå va me å plannera ett bröllop eller på sett å vis två stycken,
å mig veterligen ska jag oxå vara tärna på båda två :)...


själv kan ja inte hitta nån att få barn me eller gifta mig me inte ens nån å förlova mig med!
så de finns ju en anledning till min första gadd lixom...
man träffas inte av sina egna pilar! :/

ps de e inte samma bild ja har gaddad! skulle gärna visa men ja har svårt att fota den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0