tröga jävla horor

hatar dessa horor!!!
wedoo måste vara den sämsta jävla skiten som finns!!!!


dom har ju lagt ut fel nummer på sin jävla fitthemsida
så i en annons för en blomsteraffär ligger mitt nummer ute istället för affärens
(som har samma siffror i sittg nummer men omkastat)
ja blir typ ner ringd så ja har laddat ur min lur för annars blir ja ju väckt på morgonen ..
två olika sånna här nätsaiter hade mitt nummer ute till samma blomsteraffär
så ja mailade båda sidorna om att dom hade fel nummer ute..
de ena företaget tog bort mitt nummer samma dag men detta FITT företag har fortfarande inte gjort nått
å då har jag mailat ytterligare en gång...
imorn ska ja ta strid å riktigt!!!

kan man annmäla dom för förtal eller dyligt?

Kommentarer
Postat av: Emma

NU BÖRJAR KRIGET :D

FIGHT IN TO THE END EMMA!!!



Jo men det lär man ju kunna göra om du har sagt till dom att det inte är rätt nummer, för då vet dom ändå om det :)



puss

2011-05-17 @ 08:57:11
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0