svar på tal!

vissa kallar mig envis å jaaa de e jag speciellt om jag anser att ja har rätt!!
hade en diskussion på fejan igår ..eller egentligen två..som har me varandra att göra
å samma folk va inblandade i båda
i ena statusen ville ja bara retas för att italien kom före sverige i eurovisionen
jag vill förtydliga att jag gillar sveriges bidrag å av de lilla jag sett igår
(typ snabbrundan av låtarna å dvs kommentarer från min exilenta kommentator på fejan)
så tycker ja att saaade borde ha vunnit igår bidraget va bäst..
att it kom 2a e helt ofattbart för deras bidrag va verkligen -enligt mig- skitdåligt!!

de finns flera som stör sig på att jag hejjar på italien då jag e svensk
å vissa anser att ja gör det för att typ jävlas??????? varför ja nu skulle göra det???

ja har blivigt fostrad i en familj/släkt där fotboll har vart stort å viktigt
vi har inte följt svensk fotboll utan givetvis italienska ligan...
å jag har sedan barnsben alltid hejjat på mitt fotbollsland ITALIEN
de e inte så att jag inte stöttar sverige å vill att dom ska vinna sina matcher
självklart e ja stolt över sverige å att va svensk men helt ärligt i fotboll
i en match mellan sverige - italien så håller ja på italien de e min uppfostran
å de e oxå under fotboll som ja känner  en närhet me min far även om han e död....

detta e statusen som ledde till dvs arghet å tårar..
de ryktas om att italien vann över sverige moahahah nu när vissa inte kan skylla på att "vi" filmar å spelar dåligt va ska ni skylla på då ra?? (btw sjukt dålig låt saaade går ju faktiskt att skråla me lite i ...)

de ja gjorde i min status på fejan va att ja ifrågasatte hur vi(italien) nu hade fuskat å spelat fult,å filmat
när vi vann?
för ja de brukar va de ja får höra som försvar till  varför folk inte vill att it ska vinna i fotboll...
asså detta handlade ju om shlager så de låg inte så mycket seriöst i de ja skrev..som sagt
ja ville mest retas... men jävlar så de slog hus i helvette
ja blev kallad lossaspatriot,lossasitalienare,feg,att ja spelate ball men inte vågade ta diskussionen
ja skulle äta gräs å ja vet inte allt??? som hade me ingenting att göra så att säga.....
ja va säger man ??? ja tror att jag mest inte ska  bryr mig å kanske fundera på hur mina vänner(?) ser på mig..
kanske även kan vara så att jag läst å förstått folk fel???

samtidigt diskuterades de oxå ganska ordenkligt på min andra status...som egentligen
föddes redan i ett samtal tidigare under dagen där ja hävdade att det inte e en musiktävling utan bara
ett spektakel å en politisk tävling!
att grannländer röstar på varandra e ju allmänt kännt men att länder som vanligtvis e typ i krig me varandra
röstar på varandra tycker jag e konstigt men de e väl för att se bra ut å kanske mäta kuk me varandra lixom
va vet jag ?? men som sagt de e ju fan inte en tävling om bäst musik i alla fall!!!!
ja tog forna jugoslavien som exempel för att jag typ vet vilka länder som ingår :)
ja e rådålig på geografi,men ja antar att de "kompis" eller "krigsröstas" på varandra även i typ gaamla sovietkrokarna??....
detta va min status..

bra där juggeland en kväll om åren ger vi högsta poäng till varandra men annars hatar vi varandra å skjuter på varandra...vadå musiktävling detta e ju politik rakt av!

vissa ansåg att ja hade fel i de ja sa om röstningen å att de inte alls va så...men...
ja jiddrar inte vidare om ja inte e säker på de ja såg...så här e rösterna från balkanländerna...

f.y.r macedonia=
8p serbia  10p slovenien, 12p bosnia& herzegovina

slovenia=
 serbia 10p  12p bosnia & hertzegovina

serbia=
10p slovenia 12p bosnia & hetzegovina

croatia=
7p bosnia & hertzegovina 8p serbia 12p slovenia

bosnia & hertzegovina
10p serbia  12p slovenia

..........................................................


Kommentarer
Postat av: Emma

haha du har fan alltid rätt :D

kloka kvinna,

love ya <3

2011-05-16 @ 14:00:28
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0