så jäkla omoget....

ja kan ha ett ganska barnsligt beteende,de kan ja verkligen erkänna..
ja kan oxå ge igen eller vilja ha sista ordet speciellt i en dispyt
men ja står ta mig fan för de ja säger,tycker å gör!
de mest pinsamma ja vet e fega människor  å folk som inte vågar stå upp för sig själv!!!
ja gör absolut inte alltid rätt! ibland e ja rent utav korkad å elak å gör apdumma grejer
men om du inte säger till mig så kan ja inte veta å om du inte står upp för va du tycker
å e ett fegt kräk å skriver annonyma lappar så kommer ja aldrig ta dig på allvar!! ALDRIG!
ja tar då inte heller åt mig till 100% utar garvar mest åt att du e pinsam!
om du dessutom alltid spelar ball å alltid försöker framstå som värsta tuffa bruden
å sen bölar över en "tillsägelse" å sen ger mig annonyma kommentarer så e all min respekt borta!
 och nej detta har inget me anonyma kommentarer på bloggen å göra
utan detta handlar om att vissa av mina kollegor e typ lika mogna som en tre åring....
å btw säg nu inte att ja gör lika dant i detta inlägg!
jag har svarat MED NAMN på de aktuella stället...
men vill inte hänga ut nån här i min blogg som e så jävla sjukt väl läst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0