naw... äskade bäbis

hittade detta inlägg hos emma http://missperfect.devote.se/


En person som betyder mycket.

Jag har lyx för jag har två mammor, först min riktiga mamma och sen emzingen min andra "mami". Fan tack för att du finns, vet inte vad jag skulle gjort utan din klokhet. Du är för bra för att vara sann <3



hallå hur jävla glad blir man inte när man ser detta då!!
ja e så jävla glad över att ja har denna fantastiska tjej vid min sida!!
tror att vi kommer så bra överräns för att vi e lika,okej nu e hon ung å jag e ..äldre :)
men ja va precis som emma när ja va i hennes ålder
aldeless för snäll å godtrogen,hamnade alltid mitt i kaos å ville hjälpa alla å va alla till lags...
hoppas att emma kommer på tidigare än ja gjorde att man bara blir dumknullad
man ska finnas till 200% för sina riktiga vänner  sen ska man softa ner lite..
å nu menar ja inte att man inte ska finnas å ställa upp för folk eller att man ska vara dum eller
elak, ja menar bara att man ska se om sitt eget bo å sitt eget välbefinnande i bland oxå
man kan inte alltid ta hand om alla andra å försaka sig själv  för då stupar man till slut!!

tack fina fina emma för dessa fina ord! du gör mig helt rörd! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

naw du vet att jag menar allt :D

och jag tar till mig av dina råd,

ska börja tänka mer på hur jag själv mår som du säger :/

älskar dig emma,

världens bästa tjej <333

2011-05-16 @ 14:02:30
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0