nattens bilder...

15) nån ja vill vara med...
just i nuläget skulle ja gärna hänga me min fine vän magnus!
först å främst för att han e toppen å vi har jävligt kul ihop
men oxå för att han just nu jobbar i phuket å de vore ju fint som snus :)




16) en bild på mig själv....

i kyrksmmanhang e ja oftast inte emma utan "G"
på läger lystrar ja faktiskt inte ens åt emma längre :)
därför tycker jag att denna bild från i sommras lite kul!!




17) en ovanlig bild...

ja har precis flygit planet själv i typ 30 minuter då instruktören/piloten
säger nu ere dax att ja tar över för där nere ska vi landa ,å sen tippar han
planet så vi flyger typ rakt nedåt,ja ni ser ju... bilden tar jag genom framrutan :)



18) en bild på min fritid....
vadå fritid???!!!!
lediga dagar å semester brukar försvinna såhär (om ja inte blir sjuk)...
sommar,...okej vi döps ju inte hela tiden men bilden e från gotland
å den e vacker å rofylld :)


å på vintern åker vi till saxnäs...


19) nån ja tycker e snygg...

asså hade ja vart 10 år yngre å inte ha kännt honom sen han gick i blöja
å om ja inte hade umgåtts me hans mamma osv så hade ja inte bangat på denna man
han e vrålsnygg å sen blir han lite mer snygg eftersom han har ett hjärta av renaste guld!:)
robin vet att han e snygg men e för det inte dryg,elak å äklig, utan snäll mot alla!
en bra uppfostran helt klart ja å så jävligt fina gener då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0