onsdagens sämsta å bästa

dagens bästa å mest otippade kund/köp:
dom två koreanska kvinnorna som skulle "do some art in korea"
dom skulle bygga nån sorts hus tror jag?? av påsar å de skulle vara ica påsar
så dom räknade å vek mycket nogrant -då påsarna skulle fraktas till korea- 250 plastpåsar :)
haha dom va jätte söta å trevliga å jätte tacksamma för att jag kunde sälja så många påsar till dom
hoppas att dom skickar ett kort på mästerverket :)

dagens suraste,sämsta å äckligaste kund:
går oavkortat utan tvekan till surfittan som så många av oss hatar :)
hon e en sån som alltid e otrevlig å sur,alltid gnäller å anklagar kassörerna för att ha gjort fel
å de e ALLTID hon som har vart en sopa å tatt fel varor eller lämnat fel peng etc etc
tidigare har jag försökt att vara trevlig mot henne men nu har nått hänt å ja e fed up!
i måndags fick ja absolut inte hjälpa henne att dra sitt korthelvette ,för ja fick inte röra hennes kort!
utan hon skulle stå mitt i rusning å stoppa upp hela kön å misslyckas gång på gång å de va ju givetvis vårt fel..
"lös problemet själv då för de verkar ju gå jävligt bra" blev mitt svar å de surar hon väl över fortfarande :)
idag va hon inne å stötte till mig då hon gick förbi å säger högt för sig själv -likt en 5åring-
att de e förjävligt att "vissa alltid ska stå ivägen" ...

sånt klarar jag inte! asså vuxna människor som beter sig som småbarn å som inte vågar
säga å stå för va dom tycker å tänker,att "tala om någon" å inte "till någon"
e riktigt barnrumpefasoner!!!!
idag ruttnade jag å svarade henne-altså talade till henne,ty jag e ju över tretti lixom-
"de e så jävla synd om dig verkligen! måste va jobbigt att hela världen e mot dig,jävla idiot"
sen gick jag...antar att ja kommer få äta upp detta på ett eller ett annat sätt!!
för flera år sen anklagade hon en kolega för att ha snott hennes pengar då hon egentligen
inte hhaft koll på vilken valör hon gav ifrån sig
mig veterligen bad hon inte heller om ursäkt!
dagens idiot,nolla,fulaste,vidrigasteå osympatiska människa
går oxå till samma kund....ursh å fy va ja tycker illa om henne!!!
må hon trampa i jävligt mycke hundbajs!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Nej det gjorde hon inte..skulle nog aldrig falla henne in!

2011-03-25 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0