nordeamannen +emma :)

i nordeas värld e allt möjligt!
ringde dit idag för att höra va som hänt me mitt nya kort?
får svaret att de e utskickat för 3v sen till min gamla adress i fittja
trots att dom har min adressändring i juni 08
å trotts att dom skickat papper å grejer till min nuvarande adress, men inte kortet inte...

ja står tydligen sen 06 skriven  som co mig själv på gammal adress i fittja??
hur fan kan man va skriven co sig själv..och ha en adress till??
jo i nordeas värld e allt möjligt tydligen ...tur att de inte e till dom ja betalar hyra! :)

kontentan blev i alla fall spärrat å bortaget konto -> nytt konto öppnat ->nytt kort å ny kod...
å hör å häpna dom tog på sig skulden så de blev gratis :0

dessutom så FÅR jag 350 spänn för sveda å värk :) hahaha what??!!

han som ja prata me va nog typ min blivande man,fan va kul samtal vi hade asså!!
ja blev bortkoplad en vända innan ja hamnade hos denna man,
så lite då å då sa han "va inte orolig,ja försvinner inte,ja lämnar dig aldrig"
hahaha de kallar ja trygghet å bra service
han ba
"nu skickar ja över 350 spänn till ditt konto så du klarar dig några dar tills kortet kommer"
-tack va bra att du försörjer mig svara jag,synd bara att ja inte kommer åt pengarna :) "
"ja just jävlar,tänkte inte på det" svarar han snabbt å asgarvar :)
han hade en skön dialekt fån uppåt i landet nån stanns,å de e ju sånt ja går i gång på :)
ja ska ju ha en sån snäll mysig björn man  från typ nån snöhög uppe i ?? ja inte för långt upp för då pratar dom väl inte alls männen ?! umeå e för högt upp å sundsvall e för långt ner,men där emellan nån stanns ska han bo...  han ska va lugn ,å trygg å ha grymma sexiga armar,snälla ögon å komma hit på skoter å ta mig me storm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0