en ny krabat e på väg!!!

nu händer de grejer! :)
inatt eller under mårgondagen kommer det att födas en liten unge!!! tjoho!!!
åter igen blir ja fastermoster ...och nej de e inte så äckligt som de låter
men ni som har hängt i min blogg ett tag vet att ja har en bror som ja kallar för bror men som egentligen inte e min riktiga bror... han lever ihop me emma som e som min syster fast hon e inte min syster men de e så ja ser på henne lixom :)
dom ska nu få sitt andra barn å då blir ja ju fastermoster.... :) 
har pratat me emma en del under kvällen..av nån anledning tycker hon att de e softare att prata me mig
än att vara  me bror nu när värkarna e igång hahaha de va precis samma sak förra gången !
då tvinga hon honom att va kvar på jobbet,nu får han i alla fall vara hemma :)
så nu räknar ja värkar å peppar :)

emelie ska bli storasyster här e en bild på emelie som ny :)

å en till....

den söta familjen som snart e lite större :) tjohooo! :)

å slutligen nån vecka gammal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0