man gör va man kan för att inte bli totalt för fet för ett fuck :)

jag har ju titt som tätt problem med att halsen krampar alltså
invändigt typ svalg å luftrör..
de e en snuskig känsla men troligtvis inte så farligt egentligen
asså de kan kännas som att ja inte riktigt får luft men de får jag ju-i alla fall så de räcker :)

detta sitter troligtvis mest i huvudet,dvs de e psykiskt altså nån form av ångest
detta har pågått sen i höstas då ja troligtvis va redigt på väg in i väggen...
de suger verkligen balle för oftast e de som värst när man ska försöka sova,
vilket gör att sömnen blir lidande å utan sömn blir de en jävligt ond cirkel
som e sjukt svår att bryta...
ja tror att ja e på god väg!
me hjälp av min goda vän sara som jobbar me tokstollar som mig hela dagarna :)
hon har hjälpt mig att rota runt i varför ja känner som ja gör å givigt mig
värktyg för att "övervinna" problemen när dom kommer..
de som fortfarande e ett stort problem e sömnen!
de va LÄNGE sedan som ja somna innan 06.00
tur som fan att ja jobbar eftermiddag/kväll annars hade ja ju aldrig grejat att jobba!!
de börjar dock bli bättre å bättre!ja har skapat en rutin för att sova :) ja vet de låter muppigt
men de hjälper faktiskt,för ja har lärt kroppen att när .... händer så ska du sova!

ja gör iordning mig,borstar tänderna å sånt där å sen drar ja igång min sovskiva å sen spelas välkända
lugna trygga låtar om å om å om igen,när ja lagt mig ner i sängen ere för att sova !!!
ja har slutat att läsa,surfa,fundera,prata i telefon osv osv i sängen i min säng sover man
(undantaget skulle kunna vara het,vild,fantastisk sex då möjligtvis,men i brist på det så sovs de i min säng :)


kvällstid när strupen krampar så e de bara en sak som funkar !
å de e dessvärre att äta :/ de e väl  så att strupen slappnar av då?!
problemet e att om man redan e fet så känns de inte helt 100 att äta hela kvällen
men ja gör mitt bästa me att äta så rimliga grejer som möjligt
riskakor tex e en ganska hög förbrukning vara hos mig
eller så fixar ja en tallrik me gurkstavar tomat å mosarella


faktum e att de ibland går att lura mig själv genom tuggummi :)
så jäkla tur att vi säljer 2 för 20 på jobbet!! sämre dagar kan de lätt ryka en hel påse ! :0
detta e min favvo å ja har ett lager hemma hahah
en påse vid tvn en vid sängen en i jackfickan å en i arbetsjackan :)
detta e min favvosmak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0