äckliga patetiska människor e de äckligaste ja vet

fy fan! ja blir så jävla äcklad över hur människor beter sig mot varandra!!

ja följer en blogg http://micah.myshowroom.se/ hon e en söt- något naiv- tjej som blivigt mamma när hon va 15 år...okej såhär hon e väl varken sämre eller bättre morsa för att hon e 15år?!
ja vet fan folk i min ålder som e sunkiga föräldrar !!
va hon än skriver så e folk på denna stackars tjej..
skriver hon om sin dotter eller lägger upp bilder på henne så vrålar folk att de e fel å att hon e dum i huvudet
å om hon inte lägger upp bilder å skriver om dottern så gapar folk om att de e för
att hon inte älskar sin doter..
va hon än skriver så får hon kommentarer att hon e dålig morsa,äcklig,fet,hora,omogen,ful,att hon borde ta livet av sig,att kelly borde dö eller omhändertas,att hon ljuger,osv osv osv
ärligt talat kära medmänniskor hur jävla äckliga e ni egentligen??!!
hur fan vågar ni ta er friheten att bete er så mot en annan människa?
å va fan ere ni försöker att uppnå??

okej man får ju tycka vad man vill!
men man får fan inte bete sig hur som hellst!
 ja vet folk som läser hennes blogg å tycker att hon e
patetisk å en ganska cräppy morsa men som endå inte finner nån njutning i att
skriva det i kommentarer till henne
-ja menar de lär ju inte direkt göra henne till en bättre mamma !!

e de inte vårt ansvar som medmänniska att istället lyfta å stötta denna tjej,
peppa å puscha henne till att bli en bättre å tryggare mamma?!

ja kan inte utala mig om henne -varken som person eller mamma- för ja känner henne inte!
ja visst ja läser hennes blogg men de behöver ju inte vara sanningen?!
ta kisssie tex som har gjort en hel affärside av att lura "svenska folket" att hon e på ett sätt
när hon i själva verket har en helt annan personlighet
hon gjorde sig "känd" genom att driva folk till vansinne :)
ja gillar inte kissie men alexandra kan ja inte utala mig om för henne vet jag inget om alls
mer än va gemensamma vänner säger ...
hur kan man dömma en människa å dess handlingar utan att känna människan ??

de e som att folk dömmer mig för att ja e tjock,att ja skulle va en dålig eller elak människa
eller att jag e mindre smart än andra eller att ja har ett sämre eller tråkigare liv
att främmande människor kommenterar här eller säger till mig att ja e tjock..
öh ja ja vet, frågan e ju va DU fick ut av att säga det????
varför längtar folk efter att vara elaka å såra andra människor?
handlar de om att bygga sitt egna  jävla ego??

asså personligen mår ja bättre som människa när ja e snäll å stöttar folk,
att skriva en snäll å upplyftande kommentar som stärker en annan människa
eller att berömma en kollega på jobbet!
självklart ljuger jag inte! de kan ja inte :) ja säger va ja tycker, men ja känner inte att jag
får ut nått av att vara elak så antingen e ja snäll eller så håller ja käften..
ja om de inte e nått viktigt eller nån som verkligen förtjänar det lixom...

tänk på att behandla andra som du själv vill bli behandlad!
ja tror stenhårt på att vi får tillbaka de vi gör mot andra förr eller senare
karma is a biatch you know !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0