lördagen i bilder

ja e inte direkt känd för att gå igång på schlagermusik!..
så att jag i lördags hamnade på en stor schlagerfest e ganska otippat!!
men de va sjukt bra arrangerat -av mitt ex blandandra-
å de va många av mina fantastiska vänner som va där å ja hade faktiskt skitkul! :)

bjuder på lite bilder från kvällen...


annica e en gammal go vän som har flyttat till falkenberg till sin kärlek
men denna helg flydde hon hem till sina vänner :)





bruno å annica satt mitt emot mig under middan så de e inte
så konstigt att dom e me på så himla många kort :)
upp me tuttarna å ner me u-ringningen,de va nått vi körde hårt på :)


anders (i mitten) e mitt söta ex å en av kvällens arrangörer
även kock,servitör,å dj...detta e typ de jag såg av anders under kvällen :)




kvällens förrätt va smarrig! toast skagen alla anders :)
å då saka de ju sägas att ja egentligen inte äter skaldjur!!!


hasse å bruno e fina vänner!!


de ja gillar bäst me annica e att hon e så förbannat glad, de smittar dessutom !!


sanna va oxå där :)


ja å bruno har kännt varandra å umgåtts tajt sen 94,
han e en av dom finaste vännerna man kan önska sig!
ställer alltid upp,lyssnar,skrattar,å kramas :)
hunken bruno e viktig i mitt liv!!






peter e oxå en go gammal vän!





kristian å lisa firade ett år kvällen till ära så dom träffades på förra årets
schlagerfest :)
STORT GRATTIS TILL DOM,MÅ DOM LEVA LYCKLIGA I ALLA SINA ÅR!





LISA E JÄTTEVIKTIG I MITT LIV!!
vi har kännt varandra sen typ 99 ?! då hon pluggade med anders ,asså mitt ex
vi har delat mycke sen dess :)
här kommer en bildserie på lisa som posar :)










å slutligen en ful bild på oss tillsammans :) haha men de e kärlek!!
lisa e förövrigt min man! de e alltid lisa ja ringer när svarta män e jobbiga
å raggar på mig hahahahah


anders  (inte mitt ex :)  ) å hande dansar loss ...


hande e en riktigt skön brud från turkiet som har hamnat i sverige å aldrig kommit här ifrån
hon fastnade i loveträsket :)
hon e en av mina nyaste vänner å ja tycker att hon rockar fett!!


ja de här va alltså de man mestadels såg av anders...the back i djhörnan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0