muppar

shit va vissa kunder e efterblivna asså!!

kund nr 1 pratar högt i telefon om sitt risiga liv,(hon e en rikti pundar brud)
gapar å skriker...kommer på att hon inte har pluskan me sig

kund nr 2 e skit stressad,betalar å drar...utan sina varor...

kund nr 3kommer till kassan, har tagit fel varor för att få rabatten å hon vägrar att tro på mig så
vi går bort å läser högt tillsammans (mitt i rusning me långa köer)
big surprise hon har fel å ja har rätt 1-0  till mig :)
sen får ja hjälpa henne me ica-kortet (för de e ju svårt!)
sen betalar hon å efter att ja trckt ut hennes växel kommer hon på att on har småpengar
å självklart ska alla andra vänta medans ja växlar åt henne
(en enkrona... två enkronor...tre enkronor..åtta enkronor...nio enkronor...   .... ..... oj ja hade bara nio...)
sen har hon ju oxå en kupong som hon glömt lämna *gaaaaaaaaaaa* (ja börjar bli monster)
försöker få hene att nyttja den en annan gång då den håller till JULI
men oh nej ja får göra returer å sen slå in varorna igen å dra hennes kupongjävel
så hon kan få sina FEMTON jävla kronor
-då får du skriva på här me autograf,nämnförtydligande å tele nr...
*muppen skriver nått oläsligt över tre rader å ett oläsligt nummer över "mina" två rader (orsak å kassa signatur)
sen frågar hon
-e de bra nu?
ja kan inte hejda mig utan svarar
-nä inte speciellt :)
muppot börjar packa i bokstavsorning...
slutar mitt i (ja har gjort typ tre kunder undertiden)
å börjar fråga om nån lukt-gott-i-toan-grej som vi haft förr men som inte finns längre...
resterande kunder tittar medlidande på mig  :)
tjejen som ja expiderar just då brister ut i ett asgarv när jag utan att tänka på att folk hör mig
för att ja inte tänker utan talar :) säger
-men gud gå bara här i från nån gång  :)

kund nr 4 e ute först TJUGO minuter efter stängning...har handlat i godan ro,betalat i maskfart å
packat i tetrissystem

game over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0