torsdag har vart en bra da

japp idag va ja å fick ryggen knäckt hos världens bästa håkan :)
han blev väl inte helt imponerad när jag kläcker ur mig
"bara 25mm sne,va bra ja trodde de skulle va värre"
han hävdade lugnt -jaja du e ju glad å positiv i alla fall- haha
han blir nog mellan varven lite less på mig å ja klandrar honom inte !!
inte nog me att ja e sne å de sitter fast som fan så e ja ju ett tjocko oxå så han får ju jobba för sina pengar :)
för några gånger sen  kom ju utrycket "du e ju som ett stabilt ekbord att knäcka" hahah
då han får till ett lyckat knäck å tycker att de där gick ju lätt å fint så svär jag över att ja gör de lätt för honom
å han bara garvar :)
idag fick han till en så riktigt snuskigt skön nack knäck åt båda hållen de smattrade lixom till som en kulspruta !!
sjuuukt skönt! å efteråt känns de lixom som man e 7kg lättare !!
även om ja har ont som satyg nu så e de ett annat ont + att ja kan andas mycke lättare nu hallelujha!!

ja har tatt ledigt imorn dels för att ja skulle ha börjat tidigt å de pallar ja inte!
å dels för att fredagar e så jävla mycke lyft å stress å ja vill inte förstöra de som håkan lyckades åstakomma me min rygg idag!
dessuto lär ja ha så ont så ja lär inte komma ur sängen imorn :)

tess skulle ha jobbat för mig men hon känner sig tydligen dålig så nu fick lossan hoppa in TACK LOSSAN!
känner mig oxå lite hängig men nu får ja fan inte bli sjuk!! på lördag ere ju fan firmaferre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0