to shave or not to shave, that is the question

en ständigt pågående fråga!
för mig e svaret enkelt... de måste ju var å en bestämma
lever man i en relation så får man väl diskutera fram ett beslut åt båda hållen lixom :)
men ja tycker inte att man ska göra något mot sin vilja!!
nu ere så väldigt "antingen eller" antingen så ska hela kroppen va så renrakad så att man känns som en rikti bäbiröva
eller så ska man i ren protest ha flätor i håret under armarna...
skulle man kanske kunna landa på nått sorts mittimellan??

personligen har ja gjort ett ofrivilligt test under den senaste tiden,testet beror först på ren lathet å sen på sjukdom-lathet-trötthet-slarv :)
nämen ja har helt enkelt inte brytt mig under ett par veckor
(bortset från under armarna för hår under (mina)armar fixar ja inte!)
faktum e att ja har mått dåligt över mina håriga ben :)
enligt min åsikt- e de sjukt fult å okvinligt
de kliar
de blir varmt
de sticks
å känns almänt ofrächt!! i dag rök pälsen å ja känner mig ren,lättare å piggare!!
alla får göra som dom vill men ja trivs när mina ben e lena som bäbiröv :)
för de inte sagt att dom alltid e det men ja trivs så!

två saker ja inte fattar e
1)tjejer som gillar att va håriga å nu pratar ja framför allt om under armarna
-för hej de e ju ohygieniskt!- å osexigt!


2) å killar som helt plötsligt har börjat raka hela kroppen??
asså okej ja fattar om man tränar mycket  -även då av hygieniska anledningar-
ja fattar om man ansar lite om man e hårig som fasen men min personliga åsikt e att de e manligt
me hår
okej ja vill ju inte att de ska kännas som man ligger å klappar en hund
å man kan ju ansa lite så man inte får hår i maten ;)
men hår på bröste e ju sexigt!

men som sagt alla bestämmer ju själv över sin kropp å man ska inte
göra något för nån annan eller för "modet" om de e mot de man själv vill!!

va tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha, jag är lite som du. Lat och bekväm. Jag rakar mig när jag känner för't och aldrig för ngn annans skull. Tycker inte att det är varken obekvämt eller ohygiensiskt med håriga kroppsdelar, det är inte håret som gör dig ofräsch, det är tvättandet, eller bristen av tvättande ;)



Jag kommer på mig själv med att raka mig MKT oftare under sommaren, antagligen för att inte folk ska tycka att jag är ofräsch som INTE gör't. Konstigt egentligen, iom att jag själv är bekväm med håriga ben, att jag bryr mig så mkt om andra. Inlärt genusbeteénde antagligen.

2011-03-05 @ 13:48:15
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0