kul på en onsdag :)

"visst e det emma?"
-oj den här mannen känner jag igen,men från var? å något e fel!
hahah japp eller fel e ju inte rätt ordval men något va annorlunda ..om man jämför med sist vi sågs
1996-98(?)
en vän från förr stod helt plötsligt framför mig på jobbet :)
nån som ja alltid tyckt väldigt bra om å haft roligt med,nån som ja har många roliga minnen med ...
våra vägar skiljdes å han försvan å sen har åren gått..
hur skön är inte slumpen när vi krockar i en gång på jobbet då han bara är inne för att köpa en ynka dricka
å jag  vanligtvis e överallt i butiken som ett en människa me damp typ men just då är jag just där :)
å att han kliver in just i "min" butik då han faktiskt bor i umeå hahah
helt sjukt,helt sjukt kul!
ja gick resten av kvällen å småfnittrade åt massa gamla roliga å tokiga minnen från förr :)
btw de som va väldigt fel/annorlunda va ju att han har lagt sig till med ganska mycket dialekt haha
tummen upp för det män från norr e de bästa som finns :)
de e typ som me min fantastiska bilmeck alltså saras fantastiska man,ja älskar att lyssna på honom å hans
härliga hudriks dialekt :) ja vet inte va det är men ja tror att de låter å utstrålar lugn å trygghet ?!
(btw anso de va manne som klev in..stefan asså :)  )

Kommentarer
Postat av: Annso

ÅÅÅÅH!!!! :D

Fy fabian vad jag gillar honom! Vilken grej att han bara hittade in till dig sådär,haha.

Jag har inte sett honom sen han bodde ute på Hölö som behandlingsplacerad eller hur det nu var, måste vart ... 'tänker' ... 96? Shit vad länge sen!



Om du skulle råka på honom igen av ngn anledning så får du hälsa från mig!

2011-03-31 @ 09:18:08
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0