?????

så mycket man inte vet om folk omkring en!!
så mycket man hade gjort annorlunda om man hade vetat!!
så mycket jag önskar att jag hade fattat å kunnat underlätta saker för dig!!
så mycket jag ångrar att jag tyckt å tänkt å sagt å inte sagt,men hur kunde vi/jag veta?!
så mycket jag skulle vilja ställa två vuxna människor mot väggen å fråga hur i helvette dom kunde?!

hur i helvette kan de krävas ett körkort som e dyrt å svårt att t a för att köra en bil
då de bara krävs ett jävla knull för att vilka som hellst ska kunna bli föräldrar
hur kan man misshandla sitt eget kött å blod,något man skapat själv????
ja förstår inte å jag brottas me känslan av att samhället e helt jävla sjuuukt!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vad är det som händer?! Hör av dig om du vill prata. Kram!

2011-03-30 @ 11:40:32
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma din bebis

Samhället är sjukt emma vi borde fly någonstans :) om det e något vet du att du alltid kan prata med mig <33

2011-04-01 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0