idag har jag hittat hem!

japp så kändes det när halvitalienskan som saknar sina rötter klev in på MareMonte!
hela stället va som utklippt från vilken italiensk gata som hellst
hela atmosfären utstrålade passion ..
köksmästaren vito å hanns personal har givit oss en sån fantastisk å jäkligt italiensk service :)
 de märks att dom älskar å e passionerade för sitt jobb!
de kändes i glädjen,servicen,inredningen å för att inte tala om smaken på den gudomliga maten!
i slutet av kvällen,efter väldigt trevlig pratstund blev jag vitos dotter haha
jag har idag avnjutit den bästa middagen på jävligt länge!
å de har jag gjort me två fantastiska vänner dessutom!
tack  anders å lisa!
delar me mig av menyn jag valde
(framförallt för din skull sarah :)  )

Bruschetta classico

Vitlöksgrillat lantbröd med tomat, parmaskinka & mozzarella.

 




Saltinbocca alla romana

Bräserad fläsknoisette med parmaskinka, salvia, tomater & vitt vin.



sen va vi så sjukt mätta men vi va tvugna att dela på en...

Tiramisu

Klassisk italiensk dessert gjord på mascarpone, äggkräm, espresso & marsalavin.

den va i klass med den min bror gör å de e fasen inte många som lyckas!

kliv in på deras hemsida å suktas av menyn å hörni tveka inte på att åka dit å
avnjuta italien! ni kommer inte ångra er !!!

http://maremonte.se/index.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0