onsdagen i ord å bilder

vissa dagar på jobbet e bättre än andra!
igår va de svinlugnt så operation städ sattes i verket :)
varje år tar jag tag i vårt äckliga soprum å i år fick jag superhjälp av milos :)
vilket ja e glad över eftersom soprummet även används som förvaring till jävligt mycke
TUNGT skit! min rygg e inte helt tacksam för valet av jobb igår!!
men fint blev det!

har haft äran att jobba me min fina bäbbbe i veckan, de e fasen de bästa!
rarare tjej får man leta efter å de gör ont i mitt hjärta att mannen i hennes tankar inte
fattar va han håller på att gå miste om!!
inte nog me att hon e otroligt vacker, hon har ju även ett stort hjärta av renaste guld
å bästaste humorn :)
de e egentligen helt sjukt att vi får ut så mycket av varandra för FJORTON ÅR skiljer de mellan oss
men faktum e att de rör mig inte ryggen!!
ja älskar min bäbbe å e överlycklig över att hon finns i mitt liv!!




INNAN jobbet va ja å fikade me en gammal vän som ja inte sett på många år
..ja å två vänner som ja träffar lite oftare :)
vi hade jättetrevligt -värsta skvallerstunden :)
vi satt på ett mysigt fik på hornsgatan å under tre timmar lyckades ja råpajja min jävligt snygga bränna ja hade innan - den utan fula linneränder.....
nu ser ja helt jävla muppig ut :)
ja HATAR ju ränder!!!



nu ere dax att åka till jobbet å efter jobbet blir de faktiskt en liten aw

hoppas att ni får en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0