gos å mys G :)

har ungefär 20 miljoner ton konstig oförbrukat överskotts mys i kroppen :)
vill kramas å gosas dygnet runt å om ja inte snart hittar nått lämpligt offer så kommer ja att explodera!!!
undrar om de kan va farligt? å om de kan va olagligt att göra en annan människa gossjuk å sen inte komma å gosa?? ska fan kolla upp det å e svaret ja,så finns de nån som ligger farligt till :)
tur att min gos bäbbe jobbade idag så ja fick kramas lite i allafall .)
tack för att du finns  lilla bäbis emma pemma! :)



imorn ere dax att ta sig ut å försöka hitta nått lämpligt att sätta på sig på dopet
känner inte för att komma me nå gammalt från garderoben å de enda som e nytt å oanvänt där inne e en svart klänning å de känns ju inte riktigt passande! hur skulle de se ut om melinas gudmor e helt svartklädd?? nääää de går ju inte!
fasen ja som hatar att shoppa! de e verkligen urtrist!
prova 18miljarder grejer å inget passar lixom ....


har fixat en pärfekt doppresent!
som gudmor e de ju mitt jobb att förse melina med den kristna tron :)
de e ju jag som ska förse henne me rätt tankar å verktyg...not!
eller jo verktygen möjligtvis å fina värderingar men sin tro får hon bestämma själv!
där emot  e mitt jobb framöver att alltid finnas för henne,lyssna på henne stötta å vägleda henne genom livet :)
inget litet ansvar man fått där inte!
men va fan de ska väl gå fint,hon kan ju inte bli värre än sin pappa å honom har ja ju lyckas hålla levande
även om de vart svettigt mellan varven :)
nå tillbax till presenten!
beställde "dopdroppen" från svenska kyrkan
ett jättevackert smycke som säljs som hjälp till välgörenhet..
delar av pengarna från smycket går till svenska kyrkan i utlandet å dom gör ju ett bra jobb!


beställde såklart två för de e ju självklart att melinas storasyster emelie oxå ska ha en!
hon e ju oxå min lilla ängel! :)
(gammal bild på gullungarna)


ser fram mot att få bli gudmor igen! de blir min tredje :)
fast sen har jag ju 3 bonusar oxå typ syskonen å så som föräldrarna kommit på senare inte fick den bästa lixom :)
å ja dom e alla mina sötnosar å ja skulle aldrig göra skillnad på dom!
alla e välkomna att hämta mina råd å min famn e alltid öppen å mina öron å min närvaro har dom alltid...
så som så många andra:)

ja blir alltid lika glad när nån vill anförtro sig mig!
älskar de där konstiga när folk rycker tag i ett å bara behöver prata av sig :)
typ som min dåvarande kund senare kollega å extra mor  gjorde :) hahahaha
bankomatkön utanför jobbet -> två timmar senare viste ja allt om hennes liv,barn,skilsmässa osv osv :)
fantastiskt de e precis så de ska va!!
psykolog emma till er tjänst...

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin bild på dig emma :) så jävla underbar :D



Det måste fan vara olagligt att göra så . . .

Tack för att du finns med <33

2011-07-21 @ 11:48:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0