se jag e uppstånden...

tjo ba! ber om ursäkt för katastrofalt dålig uppdatering!!!
men va fan ja har ju flyttat lixom :)
börjar falla på plats i nya lägenheten men de e en hel del kvar att packa upp :/
har haft ett par dar som ja inte hunnit så mycket på för i lördags flyttade jag ju
å i söndags va ja i gamla lägenheten å fixade lite å sen råka ja trilla in hos min gamla granne
som hade tjejmiddag å blev kvar där till mitt i natten...
idag har jag spenderat stora delar av dan på ikea,å sen under kvällen har jag packat upp en hel del...
imorn kommer min soffa som ja köpte idag ...har typ råångest för att bygga ihop den
så om nån läsare e grym på ikeabygge så hojta!

ska försöka komma iordning imorn å när det ser någelunda ut så ska ja ta lite bilder å lägga upp tänkte jag..

nu ska ja sova  så fridens på er gottg folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0