rutten dag!

jobbet e kaos! de e storsemester nu å vi stackars själar som e kvar går omkring på knäna
bland kyl å frys fanskap som bara dör hela tiden,de e typ 1000grader i butiken så man pallar inte å jobba
för om man lyfter en pinal så ser man ut som man badar typ..

schemat måste va skrivet efter 18flasker starksprit, ena dan e vi för många å andra dan saknas de folk,
vissa dagar har ja bara fått en stängare (i bästa fall) å andra dar 3-4 stycken...
 (försök å lösa de när alla e på semester..
imorn hoppar jag in å kör jouren eftersom att han som vanligtvis stänger varannan fredag har semester
å de har "missats"
igår small en kollegas rygg så hon e hemma nu på oviss framtid...försök att lösa de när alla har semester!
å idag gjorde ja nått galet me min axel så nu har ja ont som fan!
den e svullen å de "knäpper" konstigt när ja rör den...
tack å lov för att de e vänstern för att sjukskriva sig nu e nog inte helt poppis :)
ligger nu me mirakel linimentet från min kiropraktor -håller på att krypa ur skinnet tack vare hettan:) -
inatt blir det ett par alvedon å lite mer linnex å en kvällsbön så får vi se status imorn...

förövrigt suger saker å ting riktigt balle nu!
ja beter mig asjobbigt mot han me stort H
å ja typ spyr på mig själv för att ja vet att ja driver honom till vansinne!
men vafan de e ju inte lätt när man inte har nån tro på sig själv å sitt eget värde
behöver ju en smula bekräftelse ibland *läs aldeles för ofta
å de e lite knas just nu...
nya tag imorn å så får vi hoppas att alla hjärtan e på rätt ställe å att vi kan bortse från vissa dryga medelanden...
vill ju egentligen bara mysa å ha de bra !!

pilliduttar i mig lite alvedon å lägger mig i fosterställning, åter igen när livet inte suger balle...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men då... Den där självkänslan kan förstöra mkt, det vet jag det.. men om han ser dig som hon med stort H så står han ut med att du är jävlig :)



Axeln kan jag inte göra så mkt åt tyvärr och jag kan komma in och jobba om det skulle krisa min vän!

Kram på dig!

2011-07-29 @ 16:34:42
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0