knepigt me känslor

varför blir allt så svårt när hjärtat e inblandat?
så fort dom där känslorna börjar dyka upp,känslan om att nån e speciell å betyder nått extra
så blir allt krångligt...man blir rädd för att göra bort sig,för att bli lurad ,lämnad,eller dumknullad
spelet börjar!
man ska spela svår men inte för svår absolut inte lätt, man ska vänta si å så många dagar innan man ska ringa
å man ska absolut inte svara direkt på ett sms...men de får inte heller gå för lång tid för då kan man verka ointresserad..
de  e förbjudet att fråga saker rakt ut,vill man veta nått så ska man förklä sina frågor
JA HATAR SÅNNA SPEL!
ja vill ha raka rör!
gillar ja nån så säger ja det å ja uppskattar ärlighet tillbax!
de e så jäkla enkelt om folk e ärliga!
om man springer på nån som inte e intresserad så säg det!visst de kan ju va tufft å höra
men sanningen sårar mindre än löngnen!!!
e man intresserad elle tänd på nån så kör på för fasen,visa kännslorna,sluta spela töntspel!
varför gå miste om så mycke tid? man vet aldrig va som händer, man kan ju dö på ett par sekunder lixom
kärlek e vackert å härligt så varför inte sträva ditåt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig min vän!

Rakt på bara, lite därav jag är där jag är idag med min mage ;)

Hoppas allt är bra annars! Kram Kram

2011-07-14 @ 10:24:01
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/
Postat av: emma

håller med dig med varenda ord!!! HATAR denna jävla lek :(



puss

2011-07-15 @ 23:24:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0