detta e ett erkännande..de e mig de e fel på! :)

livet,humöret å alla känslor åker verkligen berg å dalbana just nu!
självfallet finns det en man med i ekvationen- va skulle annars göra livet så komplicerat? :)
de börjar bli dax att inse att de största problemet faktiskt ligger hos mig!
mycke handlar om ryggsäcken ja bär efter elaka människor å idioter till män som man har ramlat över så att säga..
men de handlar ju oxå om att ja har ett självförtroende å en självkänsla som e typ lika liten
som den minstaste av cellerna i en pytteliten grej :)
att jag när ja får en ärlig komplimang absolut inte kan ta den till mig utan istället funderar över varför
människan driver me mig...
att jag inte i min vildaste fantasi kan förstå varför i hela världen nån skulle kunna förälska sig i en sån som mig,
för va fan ska  man me mig till lixom????

jag inser ju att ja absolut inte gör de lätt för dom här stackarna som faktiskt försöker uppvakta mig haha :)
ja menar vem fan pallar att gång på gång förklara för nån att den e fin om hon bara garvar å honom å undrar om han e störd..
ja kan ju bara hoppas på att nån pallar att hålla ut å jag hoppas att Han gör det Han som just nu rockar min värld
Han som sakta får mig att tina upp å faktiskt börjar få mig att tro att ja kanske e lite fin...

Kommentarer
Postat av: emma

Du förtjänar verkligen den bästa !!!! Du är en fantastisk och grym tjej och det finns typ ingen som dig. Ta åt dig av allt fint folk säegr för det är ren sanning :)

2011-07-21 @ 11:49:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0