va gjorde du när du va nio...

kollar på en dokumentär om en kille som e 13 år å rökare han började röka som nioåring
NIOÅRING!! asså när ja va nio lekte ja på skolgårdeni myskläder å karborre dojor
hur i hela friden kommer man på tanken att bli rökare som nioåring å hur i hela friden kan föräldrarna okeja det`???
ja såg ut typ så här när jag va nio ...finn felen :)



ja minns att en tjej i parralellklassen rökte i sexan å vi fick veta de på ett disco
å blev helt tokiga å typ jagade henne runt skolgården för att tvinga henne att sluta,
för det va ju jättefarligt,vi va helt hundra på att hon skulle dö av en cigg :)
sen gick de nått år å sen rökte vi allihopa ... ja ångrar att ja fastnade!!
e du ung å ickerökare å läser min blogg så säger jag till dig
-BÖRJA INTE RÖKA de e fett äckligt,ohälsosamt,å dyrt!

Kommentarer
Postat av: annso

När jag var nio lekte jag häst i skogen :O Såg du inte om treåringnen som rökte, ännu sjukare!



sv: du MÅSTE välja nån av dom. Din förklaring var bra och fin och så, men den duger inte! hahah puss!

2011-01-04 @ 18:12:48
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0