kappvändare e inte min grej!

nått som ja verkligen har svårt för e sånna som inte står för va dom tycker!
självklart kan man tycka något å sen ångra sig för man "lärt sig" bättre man kanske
alltid har hävdat att tomat e äckligt men sen börjat gilla det å de e ju okej,grattis tomat e både
gott å nyttigt lixom :)
men folk som ändrar sig beroende på vad folk omkring tycker, e så jäkla patetiskt!
sånna människor blir inte nå långvariga vänner till mig inte!
på samma sätt som folk som alltid säger
"ja vet inte,vi gör som du vill"
"va tycker du"
"de spelar ingen roll...de e okej om du trycker upp en cykel i röven på mig.."
asså ja jag gillar att bestämma å ja gillar å ha rätt men ja vill fan ha lite match
att vinna i tp över en treåring e ju inge kul
å att få bestämma över en mespropp e ju tråkigt
ja älskar att diskutera å debattera å därför tycker ja de e kul om alla mina vänner inte tycker lika!!
tankte bara säga det ..typ apropå ingenting  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0