shit vilket långt å ganska tråkigt inlägg :)

asså fy fan vilken tråkig arbetsdag!!
ja har spenderat hela mitt pass åt att "kolla hål" dvs kolla upp varför vissa produkter saknas
nu ser typ siffror när ja blundar :)
ja ja man ska ju inte klaga de har ju trots allt vart dubbelt betalt hela dagen :)
240 pengar i timmen å "lätt" jobb de kunde ju vart värre, dessutom har jag haft bra kollegor:)

bästa minnet från dagen kommer att bli

lou- haha ja kunde inte kolla på dig när dövis va inne!

jag-haha nä ja såg det de va därför ja sluta kolla på dig

marcy-vem fan e dövis?

jag-dövis e kunden som nyss va inne, han e jätte kär i lou :)

vi småpratar lite om dövis å kärleken till lou, om att ha sken upp när han såg att de va lou som satt i kassan, å om att dövis ska flytta från sthlm,å att de inte e nån mening att försöka prata me honom för dels blir han ju helt nervös å dessutom hör han ju typ inte vad man säger..

jag-har ni bytt nummer då lou? :)

marcy gapflabbar lou grymtar något ohörbart  å jag viker mig av skratt,tills ja säger..

jag- fast egentligen e de ju synd om honom

marcy- va menar du?varför då?

jag -ja men han lär ju vara helt o-legad
 
marcy- men va ere för fel på honom då?

jag - men han e ju typ döv å livrädd

marcy gapflabbar åter igen
(vissa av mina kollegor kommer nog aldrig vänja sig vid mina något spontana å ärliga kommentarer)

marcy- hahaha vilket jävla svar!


lou garvar oxå fast me förståelse i rösten så att säga,å ganska lättat över att han ska flytta :)




kvällen har spenderats på fejan, ja har chattat å jag har statuschattat :)
shit vilka trevliga vänner jag har :)



  • de hela börjar me leos status ...

    "Mätt som bara faan, en kebab tallrik + en 90 grammare, ett stort glas cola och chips... kan någon magpumpa mig snälla... haha men gott var det :P"

    vi e några som kommenterar å de blir nån sorts tävling mellan leo å hanns vän adrian (som vid ett tillfälle ätigt 4 pizzor) ja lägger en kommentar om att män e skadade å de haglar tillbax kommentarer från oförstående män :)

    så ja bortförklarar mig lite å diskussionen tar en helt annan vändning...

    emma- ja ville bara få slut på pizza snacket! får ont bara ja skriver pizza, *fortsätter surt me min ofrivilliga magkatarr koST* :(

    adrian- Emma jag vet hur det är att ha magkatarr, hoppas du blir bra snart.
    Ska visa dig var dom har götet´s bästa burgare om du kommer hit nån gång. Gäller dig med Leo

    leo
    - Nice :) vem vet vi kanske giggar i götet det här året med och då skulle det sitta fint med en göteburgare haha

    emma-tack adrian! efter 6v e ja ganska trött på potatismos!
    fast de e klart lite ofrivillig bantning gör mig nog gott! :)
    finns inget ont som inte har nå gott me sig haha

    leo-dagens sanning emma :)

    adrian- Leo...hoppas som fan att ni kommer hit igen för det var bra som fan.
    Emma...som sagt har sjölv varit i den sitsen och man bara längtar tills man får äta riktigt mat igen.

    leo
    -att det inte finns något gott som kommer med det onda dvs :P 

    leo-

    Tack som fan Adrian :) Kul att höra och vi kommer väldigt gärna ner dit igen och giggar, utan tvekan! :) ni göteborgare vet hur man har kul :P

    emma- adrian: de suger hårt,man e ju inte den trevligaste i stan direkt :)
    leo jag förstod att du menade så! fast att jag behöver lite bantning e ju oxå dagens sanning faktiskt hahah

    adrian- Emma....du behöver inte banta om du frågar mig.

    emma- haha nu eru ute å cyklar adrian! ;)

    leo- Emma: Ok :) men du ska göra det som känns bäst för dig helt enkelt :)

    adrian-Nähä du det är jag inte har ingen cykel ;)
    Men seriöst i mina ögon så behöver du inte banta. Så det så!!!!!

    emma- tack de va snällt sagt! ja skulle aldrig banta för någon annans ögon men för min egen hälsa så ....
    hum ber om ursäkt till leo för att din status blev nån sorts diskussionsforum :)

    leo- haha ingen fara ;P

    kex-ohkey, sen var det de här med att chatta på facebook, finns det inte redan en funktion för det? :P

    leo- haha kex det finns facebook och sen finns det mina inlägg, du måste ju hänga med i utvecklingen ;D

    kex-vänta lite.. jag ska bara hänga med i utvecklingen!

     emma- kex man kan ju inte chatta me folk man inte e vän me ju..
    då får man tydligen andvända leos status :)

    leo- precis emma :P

    kex- bli vänner då? eller är ni ovänner? :(

    leo- nää mina status uppdateringar är till för att fler ska få lära känna varandra :P



    de hela slutar med att denna göteborgar adrian lägger i raggarväxeln å börjar skriva medelande till min inkorg på fejan hahahha hjääälp! 
    ja rådfrågar leo lite via hanns chatt å kontentan av det är väl att jag ska öppna en matching site :)
    haha så ere nån som behöver paras ihop me nån så ere bara att hojta till  :)


  • Kommentarer
    Postat av: Emma

    nej dte böhvs inte :)

    byte pass med frans för skulle på körkorts sak imorgon :)

    ska jobba på söndag thats it haha :D



    pussar

    2011-01-07 @ 11:54:27
    URL: http://missperfect.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0