välkommen hem till mig!

bestämde mig för att åka till maxi å handla men när ja titta ut så ångrade jag mig
att skotta fram bilen,åka å handla,skotta fram bilen å åka hem ..kändes inte så jäkla lockande!!
så ja bestämde mig för en storstädning i stället :)
passade på att ta lite bilder så nu när de e ganska rent å organiserat så tänkte ja ge er en liten rundvandring i mitt lilla hem...
ja vet att vissa som läser bloggen har väldigt mycke renare hemma,typ när dom har de stökigt :)
men de skiter jag i! ja städar så pass så jag trivs å ja e inte manisk :)

ni måste tänka på att min lägenhet består av ett rum men dom har lagt badrummet i mitten,
bara så ni har en chans att föreställa er :)

uppdaterar lie för ja hitta en ritning på min lägenhet :)


här e mitt kök (taget från hallen från hallen)


köket taget från andra hållet,eller typ frami från :)


kolla mina fina blommor i köksfönstret!! att jag lyckats ja som alldrig haft gröna fingrar:)


här e typ vardagsrumsdelen,när ja tar kortet står jag mellan diskbänken å fönstret me orkideerna
på vänster sida e de kylskåp å garderob...


väggen mellan "vardagsrum" å "sovrum"
ja gillar denna vägg å troligtvis kommer ja fortsätta me fler tavel-lister när ja orkar :)

 

"sovrummsdelen" vet att många som bor här har dragit upp väggar å grejer
men de vill inte jag för ja tror att de skulle kännas ännu mindre då
ja tyckte detta va en lösning...



detta e tråkhörnan :) väggen me blomman går till köket,den andra till badrummet
å favoritväggen har jag i ryggen (fattar ni ? :) )

hum...rörigt,å mycke pillidutt,japp!även här e vägg till badrummet..

"sovrummet taget från hallen..ja vet att de e en skitdålig plats för tvättkorgen
men om ja har den i badrummet måste ja alltid ta ut den när ja ska duscha för annars blir allt blött
å de e ju jobbigt :)



hallen :)me min fina byrå som va vedervärdig att skruva ihop :)


planlösningen gör ganska trånga passager på vissa ställen...


här e btw en annan vinkel av "vardagsrummet" bakom den svarta gardinen e dörren till balkongen..


ja å så mitt i allt.. badrummet



japp de va väl allt... btw alla tavlor som ni ser hemma hos mig är allihopa målade av samme man
nämligen min gudfar!
detta e min favorit! å den e inte ens klar utan det är enligt min gudfar bara en skiss :)

här kommer några till...




den här e ball, min gudfar hade en period när han målade stenar...


här e den sissta jag har, å även den en stor favorit!


nu ska jag faktiskt sova!!!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0