lördagen i ord å bilder :)

igår va jag på två födelsedagsfiranden,å dessutom lyckases min bil bli sjuk igen

först va jag å firade min mor,trevligt att träffa släkten men hårt som fasen att träffa moster
hon blev glad för ängeln i alla fall å satte på sig den direkt :) hoppas de e en riktigt bra skyddsängel!

sen åkte ja vidare mot nästa galej,med en mellanlandning hos anders för att fixa klart å slå in presenten
hasse -födelsedagsbarnet- e en speciell man,han e riktigt härlig å jäkligt egen :)
jag gillart!

vi va ett jäng som hade gått ihop å köpt ett mycket fint picknicksett :)


den extremt fula dramaten innehåller
matchande paraply
rosa tofflor
rosa muggar
rosa tallrikar
rosa bestick
rosa skumpaglas
rosa servetter
rosa ljus
rosa kakor
rosa marsmellows
rosa skumpa
babyblå filt
baybyblå kudde X4
+4 st riktigt fina skumpaglas (dom rosa va bara i hårdplast)
vill påpeka att väskan e inslagen i exakt 50meter rosa presentsnöre :)
å hasse blev mycket kåt glad å tacksam :)

de blev en väldigt trevlig kväll men ganska konstig de e ju inte alltid man får ragg
å de e ganska sällan det är en kvinna......
haha herre Gud, ja e verkligen sjukt hetrosexuell å hon va ...helt asexuell!

jag å lisa fick äran att göra tårtorna å här e en bild på den ena :)


en riktigt fin snopptårta till homohasse hahahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0