lektant...stolt sådan!!

jaha så fick man hedersuppdraget igen då...att rodda ihop firmaferren :)
de låter ju flottare än de e för egentligen hade ju chefen redan funderat hur hon ville ha det
men hon ville ventilera sina planer me mig å sen be mig att boka å planera
hahaa egntligen får ja ju bara göra skitjobbet :)
men men va fan de va ju roliga planer som ja stöttar till 1000% å nu har ja ju chansen att bestämma dag vilket betyder att de inte blir min jobbhelg :)
sen går de ju inte att komma ifrån att de känns kul att chefen har nån sorts förtroende för en!!
å ja tycker ju att de e skitkul att planera å sånt :)
ja gillar helt enkelt att ha koll hahaha de finns säkert nån sorts bokstavs kombination
som beskriver detta :)
nåväl detta blir tredje personalfesten som jag e med å drar i ...den första va helt klart bäst!!
en kräftskiva för flera år sen när jag å en kollega fick i uppdrag att plannera en jävla massa lekar :)
lekar låter så jävla larvigt men under alla mina år som ledare i kyrkan så har jag lärt mig att
lekar e jäkligt viktigt!
ja tror att de e skitabra i ett arbetslag oxå dessutom när folk VÅGAR släppa loss lite så har folk alltid kul
å man kommer närmre varandra,så enkelt är det!

Kommentarer
Postat av: Frida

snygg design!!!!

2011-01-30 @ 11:57:42
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/
Postat av: emma

LÄNGTAR! :D

2011-01-30 @ 22:50:49
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0