idag ere tisdag

produktiv dag :)
sov iofs jävligt länge men de får man när man e ledig efter 6 dagar jobb!!
ringde min hyresvärd när ja vaknade å bokade in besiktning av lägenheten
å sen har jag pratat me en kollega för de e lite catfight på jobbet hahahahah
i de lugnaste vattnet så kan helt plötsligt den mesigaste fisken få tilt i huvudet å explodera :)
nåväl de ska väl  lösa sig alla kan ju inte älska varandra men de e ju bra om de funkar

sen va jag iväg å fixade en present till min fina mamma de blev lite kläder
för de köper hon typ aldrig :)
lite läskigt bara för ja har inte en aning om hon kommer gilla dom eller om storleken funkar :)
jaja annars får hon väl byta !!
ja va oxå inne på guldfynd å köpte en liten grej till min moster
ja ville ge henne något för att visa hur mycke hon betyder för mig å för att visa
att ja tänker på henne

köpte en ängel med en halskedja,
alla kan behöva en skyddsängel speciellt när livet e uppåner!!
hopas att hon tycker om den!

nu e de tvättstuge kväll och där emellan kollar jag på film :)
just nu kollar ja på :

50 First Dates

När marinbiologen Henry Roth möter den unga kvinnan
Lucy Whitmore på ett café är han övertygad om att han funnit den stora kärleken.
Således stämmer han träff med Lucy vid samma tidpunkt på samma plats nästa dag.
När han dyker upp för att möta henne visar det sig dock att
Lucy inte har något som helst minne av honom och deras pratstund dagen innan.
Lucy har nämligen blivit skadad i en bilolycka och förlorat närminnet
så om Henry vill ha Lucy måste han få henne att förälska sig i honom på nytt varje dag!

söt film me massor av halvdålig humor i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0