sådärja bitterfittan e i farten igen...den feta bitterfittan altså :)

folk har verkligen fördommar!
som vanligt efter stängning,kom de även idag en mupp som tyckte att han hade nån sorts
rätt till att handla me flextid!
efter en lång diskussion men tröghuvet så säger jag
"du fråga om du fick handla å ja svarade nej va e de du inte förstår???
även personalen på ica har ett liv efter stängning"
han svarar då
"inte en chans att du har ett liv som du ser ut jävla fetto"
hahah men ärligt,va ere för fel i huvudet på folk??

då måste ja ju fråga
-e mitt liv inget värt fratt ja e fet?
-eller e de så att folk har förutfattade meningar om att fettons liv e tragiska,tror man att vi bara åker hem å sitter å äter å inte har nå vänner/familj/hobbys/......
-e ja mindre värd för att ja e fet??

asså nog för ja inte har nån egen familj å komma hem till-fast de känner ja ju många ofetton som inte heller har!
men jag e sjukt välsignad me MASSOR av fantastiska vänner!!
ja e jäkligt aktiv -även om ja inte roar mig me att köra vasalopp å grejer
men på mig e de fan full rulle!!
ja jobbar heltid,e aktiv i kyrkan,e aktiv vän me allt va de innebär:) ja har oxå en business vid sidan om
+ att ja allt som oftast har nått projekt igång !!
nej ja e ingen jäkla soffpotatis!!!!

de kändes fan som HETS MOT FOLKGRUPP!!!
hade ja svarat "du e ju neger så du har ju inte heller nått liv" så hade ja typ blitt anmäld
-ja han va neger/mörkhyad/svart eller va man nu ska säga?!

de ja menar e att ja e så jävla less på att så fort folk lackar på mig så e de mitt fett man ska kommentera!
ja säger väl inte "släpp in mig din smala jävel eller fan va han springer sakta den där killen, de e nog fratt han har finnar"... nä för de e inte relevant i frågan!!

de va inte för att ja va fet som du inte fick handla de va för att du va sen! de e så de funkar!!

om du e sen till din flight å planet har lyft så e de inte för att hon i gaten e finnig å har små tuttar
eller för att kaptenen har klamydia,eller för att mat tanten i din lågstadieskola va kort
DE E FÖR ATT DU E SEN Å INTE E SMART NOG ATT PASSA TIDEN FATTTTTTAAAA!!!
DU VA DÅÅÅÅLIGGG!!!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godkväll sötnos <3

2011-01-23 @ 21:20:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg <3

2011-01-23 @ 23:14:20
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Fy fan säger jag bara ! Det är helt otroligt att det finns såna där människor som inte fattar hur livet funkar och inte har ett uns vett i huvudet ! Fan,emma du skulle fan ha sagt nåt riktigt dräpande tillbaks, fan så där säger man verkligen inte !! Kan ni inte porta såna där idioter från er butik !??!

2011-01-26 @ 09:22:30
URL: http://jennytranar,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0