äckliga kollegor!

idag fick ja ett medelande på fejan av min barnlediga kollega mia
mia e fantastisk hon e min extramamma!! :)
ja har alltid skitkul me henne å kan prata om ALLT me henne

å läs noga nu ANSO!! :).....för så här lyder medelandet :
Jag förstår att Anso har många barn, när dom blir så himla söta!!!
nu blev du allt mallig va ?!

btv så e min bror alltså mias son oxå jävligt söt!!


hej hej :)


idag har ja vart en rikti surhagga!
eller egentligen började de redan igår..
ja jobbar me ett jäng vuxna bebisar alternativt jävligt egoistiska å elaka människor
(inte alla såklart men ganska många!)
på jobbet finns de en lag eller en konstig regel som heter
"alla ska diska efter sig å städa i köket efter sig samt ställa in smör å ost efter sig MEN
den som har sista rasten på kvällen ska diska å städa om de finns disk eller om de e ostädat"
hur ofta tror ni att dagpersonalen bryr sig???
nä för dom elaka snuskona får ju aldrig nån skit
men dom stackarna som jobbar på kvällen får alltid stå å diska massa äcklig disk som ligger blandad
i diskhon tillsammans me maträster papper tepåsar salladslådor å en älg ...typ...

igår låg de massor av disk i diskhon å då brann ja av !
vilket resulterade i att ja bara flytta skiten från vasken till diskstället
UTAN att passera diskmedel,borste å vatten
ja kan ju alltid hävda att jag INTE HELLER KAN DISKA....

idag hade väl nån i dagpersonalen lackat å tyckt att va äckliga dom e som inte diskar
...öh deras disk... så nån har bara ställt tillbax samma disk i slasken
så nu har ja skrivigt en lapp :)



ja vet att de aldrig kommer hjälpa men ja fick avreagera mig lite i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du e bara bäst Emma, hoppas någon tar åt sig iaf! Kram

2011-01-20 @ 23:44:52
Postat av: Annso

Sjukt mallig blev jag nu :D :D Hälsa tillbaka och säg att hennes fisrumpa var riktigt gullig han med!

2011-01-21 @ 11:44:29
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: alicia

HAHAHAHAH där fick jag mig nyss ett gott skratt!! Kommer ihåg det där så väl, när man fick stå och diska på kvällarna. Fyy. Och rensa alla matrester i slasken så att man fick kväljningar!

Kan dock sakna att jobba där ibland, kanske finns någon plats för mig när jag kommer tillbaka å ska plugga på universitet och är i behov av extracash och roliga rökpauser med Emma ;)

2011-01-25 @ 02:53:02
URL: http://wonderlandalicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0