e inte mig själv idag!

kunde inte somna i natt så ja somnade typ 0630 sen sov ja ju iofs till 12  men ja känner mig kanska slut i huvudet!
dessutom har jag vart på ett ganska skumt humör!!
ni vet så där när man irriterar sig på folk runt omkring,speciellt mina kunder,
å på att folk bryr sig om töntiga grejer,hallå min moster har cancer ja skiter väl i de du tycker e jobbigt..

typ orka bli upprörd över att pantmaskinen e full å du får vänta 1 minut medans ja tömmer den
(andv tiden till att koppla av,fundera på va du ska göra för middag,hitta på en sång...) 

orka bli irriterad över att du får visa legg fast du e 85a
(bli glad istället trögjuvud!)

orka bli arg på mig för att DU inte kan läsa en skyllt!
(utgå alltid från att felet ligger hos DIG så blir du bättre mottagen)

idag har ja snäst å fräst,å en kund hotade ja me en rak höger :)
hon börja dra mig i håret  när hon gick förbi mig i kassan,å dessutom
skrattar hon å tycker hon e ball när hon säger att hon inte kan låta bli..
ja svarar "passa dig jävligt noga så du inte får en rak höger"
hon såg ganska mycke ut som en fågelholk  :0
men ärligt- ge fan i mitt hår-
ta bort dina äckliga orena händer från mig!
dessutom kan man inte alltid göra de man "känner för"
ja går fan inte fram till främmande människor å tar dom på kuken eller klämmer dom på tuttarna
för hör å häpna -DE E INTE OKEJ!!-

Kommentarer
Postat av: Annso

Stor kram,Emma. Tror nog du behöver den extra mycket just nu.Finns här om du vill spy lite.

2011-01-20 @ 09:44:32
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0