dom goda vinner alltid...i alla fall kommer dom ha haft de trevligare :)

ja har nosat på detta ämnet förut,men de gör mig förbannad å därför kommer jag skriva om det igen
å jag tvivlar på att de e sista gången :)

eftersom att jag har ganska kraftiga sömnproblem,eller när ja väl somnar har ja inga sömnproblem alls
då kan jag lätt sova 15-20 timmar,men ja har problem att slapna av -gå å lägga mig -å somna
de händer ganska ofta att ja kuskar runt på nätet å hamnar på olika bloggar tex :)

i höstas nån gång så landade jag på en blogg  ( http://micahs.se/ )
som drivs av en tjej som då va 14 år gammal (ung) å gravid,
graviditeten upptäcktes först i v20 å hon valde att behålla, idag e hon 15 å mamma till en liten söt tjej
under förlossningen å dom första dagarna på bb så hittade hon å barnets pappa tillbax till varandra
å e nu en liten familj
okej så här- ja kanske inte tycker att de e ultimat att få barn när man e så ung!
framförallt för man e ett barn själv...
men de finns ju ingenting som säger att man e en sämre mamma för att man e 15 än om man vore 40...
nu ere ju dessutom så att kelly redan e född å de e inte så mycket att orda om,
va jag inte förstår e varför folk ska vara så förbannat elaka mot denna stackars flicka som kämpar
som ett djur med att vara mamma å va folk till lags?!
ja tycker att hon dessutom klara av mamma rollen  bra! men folk verkligen letar fel för att kunna vara elaka

VA FÅR MAN UT AV ATT VARA ELAK MOT EN ANNAN MÄNNISKA??????
ja kommer aldrig förstå det!
de e ju roligare att vara snäll å hjälpsam!
ja tycker att de e kul att lämna snälla trevliga å peppande kommentarer i hennes blogg!
de e väl roligare att styrka en annan människa än att golva den?!
glöm inte att karma is a biatch!
en vacker dag får du tillbax de du gör mot andra! var så säker!!

samma sak i en annan blogg
en blogg som ja älskar att läsa! så jäkla mycke humor å självdistans!!
de e http://www.finest.se/rosannacharles blogg
de roliga me denna tjej e att jag har sett henne växa upp,inte nära på något sett men som en av ungarna
runt mitt jobb :)
en av hennes bästa vänner e dotter till min kollega å nu e ju även hon kollega :)
ja känner inte rosanna alls! inte mer än att vi snackar lite skit när hon e inne å handlar
eller om vi båda har tråkigt så kan vi nån gång då å då snacka lite skit på fejan :)
men de lilla ja känner gillar jag! rosanna verkar vara en väldigt hjärtlig å vänlig tjej!
hon verkar ha ett stort hjärta å en varm öppen famn för sina vänner!
hon har stora lass av humor å hon verkar vara satygs rak å ärlig å de vet ni ju att jag gillar :)
okej så vart vill ja komma me detta då? jo....

okej hon driver en ganska stor blogg,man behöver inte ha mer än 2½ hjärnceller för att fatta att hon driver
som fan i sin blogg å att hon medvetet retas med sina läsare detta gör hon dessutom me jävligt mycke humor!
men va hon än skriver så e de massa töntar inne å blir arga å tar åt sig å lämnar massa elaka patetiska
kommentarer vilket i detta fall e helt meningslöst, för ja tror fan inte att hon tar åt sig ett smack!
på riktigt altså!!
varför ska man då om man hatar en bloggare
(hur man nu kan hata nån på så vaga grunder genom en blogg?!)
men varför ska man då ödsla sin tid där å ännu värre varför bemöda sig genom att skriva elaka kommentarer??

asså ja har svårt för tex kissie eller va hon nu heter??!!
ja känner henne inte men ja tycker att hon e patetisk,ja ödslar inte min tid där!
ja ger henne inte njutningen av "en till besökare"
å ja skulle aldrig bemöda mig me att skirva kommentarer på hennes blogg!
för varför?!

vart vill ja då komma me allt detta bladder?!
jo varför engagera sig i nått man tycker suger?
varför kasta bort sin tid?
varför vara elak?
å mest stördast av allt
varför vara en FEG JÄVLA FJANT å inte ens våga lämna sitt namn,blogg,mail eller sitt nummer
om man nu ska vara elak?? nä för de vågar inte töntarna!
alltid annonyma töntar!!
PATETISKT!SÅ JÄVLA PATETISKT!!!


GLÖM ALDRIG ATT DU KOMMER SJÄLV BLI BEHANDLAD SOM DU BEHANDLAR ANDRA,FÖRR ELLER SENARE 
KOMMER KRÅKAN SKITA DIG I HUVUDET! FÖRR ELLER SENARE KOMMER DU FÅ NAGELTRÅNG Å KLAMYDIA,
BLI LÄMNAD AV DIN MAN,KAMREMMEN  PÅ BILEN KOMMER GÅ AV,DU HALKAR PÅ ETT BANANSKAL,ELLER SÅ FASTNAR KJOLEN I STRUMPBYXAN PÅ KROGEN,DITT HÅR KOMMER ATT BLI MISSFÄRGAT,
ELLER NÅN KOMMER ATT SÄGA NÅTT ELAKT OM ELLER TILL DIG SOM SÅRAR DIG 
KARMA HALLÅ KARMA FÖR FAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica

Håller med dig! :D

2011-01-18 @ 18:01:09
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0