förklarar satansjävlapissskitsfanskapsashelvette!

detta e ett svårt inlägg på många sett!
dels e de förbannat mycke känslor som svallar
å dels vill ja inte trampa någon på tårna (vissa vill ju inte bli ombloggade)
men jag måste få släppa mina egna känslor ju .....

idag fick jag ett besked om min moster som fulkomligt sparka undan fötterna på mig!!
sista åren har det gnislat lite mellan våra två familjer ,tråkigt men sant!
orsakerna e många , förut va allt enkelt vi firade jul,påsk,födelsedagar å så vidare tillsammans
de va naturligt då min pappas familj fanns i italien å min morbrors familj fanns på gotland
att systrarna  (mamma å moster) med familj å mormor å morfar alltid firade ihop va logiskt
sen växte vi barn upp å de kom flickvänner å pojkvänner som sen blev nya familjer å även 
min mamma hittade ju kärleken igen efter pappas död,men han hade ju oxå familj...
plötsligt va de inte lika lätt längre,jag säger inte att nån bär ansvaret till att de blev så!
ja säger att de e tråkigt å speciellt med dagens besked!!
att man gnislat om massa jävla smågrejer å att man inte bara älskat varandra vilkorslöst  
å tagit hand om varandra!?
så mycke tid som gått till spillo!

min moster har vart dålig sen i slutet av sommarn,hon har gjort massor av tester å kontroller då
hon inte kunnat äta å spytt massor,tillslut röntgade man henne å såg då nått suspekt..
idag fick hon beskedet cancer ja säger som anso-ja hatar fan jävla cancer! jävla skit sjukdom!!
man vet ännu inte riktigt va de e för typ av tumör men den sitter illa så den går inte att operera bort
utan de blir cellgifter å skit!

de e svårt att inte tänka på att min morfar dog i cancer!två gånger ALLSÅ INTE EN UTAN TVÅ gånger besegrade han skiten men tredje gången gick de inte...

min moster har alltid vart väldigt speciell i mitt liv! ja har ofta sökt mig till henne när mitt liv vart jobbigt
hon har alltid tagit mig i sin famn å hon har alltid vart så varm å kärleksfull!
de e hon fortfarande å de kommer hon att förbli!!!!!!
ja VÄGRAR att tänka i nån annan bana !!!

mina tankar går ju såklart oxå till mina två kusiner
FY FAN säger jag bara!! ja har ju på sätt å vis suttit i samma båt som dom
ja levde ju med min pappas sjukdom under 3 års tid (13-16 år)
de va förjävla jobbigt att alltid känna att man inte kan hjälpa å inte kan trolla!
att se ens förälder -speciellt i så unga år- vara så sjuk e inget ja önskar min värsta fiende!
ja hoppas bara att mina kusiners båt inte sjunker så som min gjorde!!
för att mista en förälder e ta mig fan så sjukt jävla jobbigt!!!

tårarna bara rinner å jag kan inte göra något för att hindra dom,men ja antar att
ja behöver få de ur mig lixom!
fan fan fan fan fan de e fel person!!!! hon e en god underbar människa å borde inte drabbas!!!!

shit detta blev väl ett ganska rörigt inlägg! men ni får ta det för va de e, idag e de kaos!!

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica

Svar: okej, vad bra då! :D

2011-01-19 @ 18:36:56
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Sarah

Cancer är verkligen världens värsta sjukdom... Jag beklagar verkligen, Emma :'(. Många i min närhet har och har haft det, och jag säger bara en sak - än finns det hopp! Med mycket kärlek och stöd från sina nära så orkar nog din moster kämpa lite extra!

2011-01-19 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0