tjo de va länge sedan :)

jösses vilken dålig uppdatering!!!

va ere som e nytt då?!
jo först så kan ja medela att ja tackade ja till båda lägenheterna
ödet får bestämma vilken av dom de blir,men ett är säkert 1/7 flyttar jag :)
känns bra faktiskt även om ja gillar denna lägenhet så trivs ja ju inte här på fel sida :)
ja vill närmre allt ja älskar!
så hej å hå flytta på!
fan ja hatar ju å flytta! de e verkligen skitjobbigt!! men ja gör som vanligt
kastar kastar kastar :)

i fredags va jag å firade thess de blev jättetrevligt!¨
thess hade köpt en asti till oss men eftersom att jag har dom problemen ja har så tji fick hon
de va bara å dricka själv- jävligt fnittrig thess- de va kul! många diskussioner blev ju lite extra kryddade
så att säga typ som när jag thess å bruno satt å prata å thess frågar hur vi brukar ha sex
jag svarar thess att
-ja asså ja å bruno brukar ju inte ha sex
thess säger då
-nä men asså inte tillsammans utan hur brukar ni göra var för sig
-thess de tycker jag är en ganska personlig fråga :)
thess svarar
-ja men asså inte hur ni onanerar utan hur har ni sex fast inte tillsammans eller var för sig eller asså fan de e helt okej att ni har sex de skulle göra detta samtalet lättare :)
hahahahahah undrar om brunos sambo skulle hålla med :)

hur som haver va de ju synd att kvällen sluta som den gjorde!
ja menar vi hade ju skita trevligt å för första gången på typ 2 månader åt ja lite kakor å chips å jordnötter
inga värsta mängder utan vi satt å prata å små åt,men sen slog de hus i helvette
magen krampade så in i hel....å ja mådde sååå illa
ja fick lov att kasta ut bruno ur min bil för att gasa upp till mig å  CENSUUUUR! :)


idag (lördag) har jag å lisa vart på ikea å fixat en prsent till en vän
fick även me mig lite mattor å duschdrapperi hem...
hela dagen har kännts som söndag,troligtvis för att jag tog ledigt i fredags :)
ja gillar känslan  eftersom att det ÄR söndag imorn å då får jag en dag till ledigt :)
imorn blir det dessutom LYX för imorn ska jag träffa anso tjooohooo!!!
sen får vi se va som händer :)

funderar på att äta ägg imorgon! spännande info va ?! hahaha
nä men ja har en tanke bakom faktiskt!
de e ju så att de sägs ju att om man har problem me gallan så känner man ofta av det
när man äter ägg så då tänkte ja pröva :)
fast ja e livrädd för ja har hört att de gör förbannat ont!
å första gången när ja fick krampen som startade denna skit som ja har haft snart 2 månader
ja åt ju carbonara då asså äggig mat ...
jaja vi får se..
nu ska jag sova för anso kommer ju om typ 8 timmar å ja behöver ju sova
å så behöver ja hinna vakna å duscha å diska å städa lite å........ massor å göra :)


tack för alla svar på förra inlägget å tack för allt stöttande å råd via fejan å luren :)

Kommentarer
Postat av: Sarah Bäckman

WOW! KAn inte jag få ta över din lägenhet då???????

2011-01-16 @ 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0