vintern suger,här har ni bevis på de!

ja e tacksam över dom som skottar å plogar så man kommer fram...men...
ja ställer mig frågande till hur vida man behöver finputsa å lasta snön på flak å köra bort det
eller ja de kanske man måste men e den bästa tiden att göra det i ett bostadsområde mitt i natten???
asså okej ja fattar att dagens timmar inte räcker till men man kan väl normalploga på nätterna å sen
köra finliret dagtid??
inatt mellan  02-04 hade jag två plogbilar å två lastbilar utanför huset,
tutandes,blinkandes,å skrapandes,för att inte tala om full gas å pallnit..
helt jävla omöjligt att somna å ja e inte den som har svårt för att somna i oljud!
hela vintern har dom oxå skottat nedanför mitt fönster samt hackat is från trappen upp till min lägenhet
asså trappen sitter fast i min husvägg,hela min säng skakar
måste man då göra sånt kl 0400 ???
ja ja man får va tacksam för att dom gör ett bra jobb å sen får man vara tacksam över att man börjar jobba sent på dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0