något efter men de blir så ibland...

okej ja vet att ja e galet efter men de blir så när man jobbar störda tider :)
ja har i alla fall just tittat på lets dance och måste ju tycka till lite!!

1) lets dance i sverige? varför e dommarna från tyskland,england å ??? va dom andra nu e ifrån?
    å varför har vi en norsk me i svenska ld å pascalido kan väl fortsätta att tillhöra grekland eller?? :)

2) varför kan inte bara dom tävlande vara tysta?!de blir ju så himla pinigt när dom ska börja
    käfta emot me jurryn!

3)den nya jurrymedlemmen som ska va så jäkla bra,va tillförde hon?? nä tråkig!!!

4)va i hela friden gjorde sandelin där??

å nu till de positiva!

1) bagge, kul hoppas han e kvar länge han e ju för go!

2)verkar vara ganska jämnt startfält,ser ingen klar vinnare å ingen klar förlorare faktiskt!

3) gillar tony faktiskt! även om ja har lite svårt för honom efter att hanlimmade på en av mina vänner
    som e yngre än mig,och typ ljög för pressen om att dom hade ett förhållande på gång :)
    ännu värre e väl att en av min kollegor  har satt på honom hahahhahaha

4) nu ere åter dax för lite mumsiga kroppar...hoppas jag i alla fall...


kvällens kommentar

"ja vart lite förvånad över att tony ville att ja skulle stänga munnen"
å de roliga e att min favvo tobias höll på att dö av skratt!! :)
bra weise kommer nog bjuda på en el del grodor!
i den katogorin e nog även bagge självskriven.
för att inte tala om graaf hahaha "tänk om man har en kissfläck som syns"
alternativt "ja ska inte rida jonathan hahaha

herre detta kommer bli en bra sesong tror jag...
nu ska ja sova, natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0