shit va de stinker!!

har haft dödligt ont hela dagen i min högerarm,
har inte en susning om va ja har gjort!? sträckning kanske (ja lyfter ju en del på jobbet)
de e typ känslan som man får om man sovigt på armen å när man vaknar känner man sig helt förlamad lixom
fast nu gör den mer ont å e sjukt tung
äh ja har nog bara sträckt nun muskel i armen .. men ja kom på att ja har en skön grej i kylen :)
ja fick den lilla flarran när ja gick omkull på hojen å mitt knä va trasigt
ja har fått den av en kollega,hon har pluggat å e GRYMT duktig på de här me alternativ medicin
ja har ingen aning om vart hon köpt flarran men tjohej va grym den e!!
man smörjer på stället man har ont me ett par droppar å sen fullkomligt känner man hur den gör sitt!!
de den gör e att den ömsom gör att de blir varmt å ömsom blir det kallt..detta stimulerar
musklerna å gör att blodcirkulationen sätter fart
asså gudomligt å hallå de hjälper!!
man fuck va de stinker! egentligen inte illa ,typ mentol,men starkt som fan
ja tror att ja typ rensar hela hjärnan sammtidigt :)
tack kollega !!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

En sådan salva skulle jag behöva till min vänstra axel! :)

2011-01-24 @ 14:02:55
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Ah, bra, det tackar jag för! :)

2011-01-24 @ 14:15:33
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

händer ibland med min nacke ! :O så känner jag mig :O lol xD kram <3

2011-01-24 @ 20:54:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0