mooongon

en mamma med sin dotter ~15 år kommer till affären vid ca 2010 tiden
efter som att ingångsdörren är låst försöker dom ta sig in via utgångdörren
ja möter upp å medelar att vi har stängt

jag- de e stängt tyvärr

mamman-men vi ska bara köpa bröd

jag- ja fast nu har vi stängt för 10min sen så de går inte

dottern- va spelar det för roll? de e ju bättre om ni säljer brödet än om ni får kasta de lixom
*tuggar hubbabubba*

jag-öh nä vi lär kunna sälja brödet imorn me.... ett nej e ett nej, jag vill gå hem,ja bor inte här!

mamman-men de går fort

jag-de finns butiker somhar öppet dygnet runt vi har en stängningstid!
om ja ska släppa in alla som bara ska handla lite så får ja va kvar här tills ja dör!
om ja släpper in er så vill han oxå komma in
 *pekar på ytterligare en kund som har missat att vi har stängt*
ni frågade om ni fick å jag svarade nej! de e bara å gilla läget!

hubbabubbaungen- fan va taskigt tack så jävla mycket för ingenting lixom!

men buhu cry me a fucking river lixom :)

till grejen hör att man inte dör av att inte ha bröd hemma!
släpper självklart in folk som behöver blöjor,bindor,eller välling
för de e ju akut lixom ...ni ser ja e inte helt hjärtlös! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0