här kommer en rubrik utan svordommar men de e nog både den första å den sista :)

en lite kulig grej,kanske bara en slump ?! fast de vore lite kul om de inte va det :)
under dagen har de tittat in två läsare här och dessutom lämnat spår!
sånt gillar jag! TACK tjejer för komentarerna !! :)
de roliga e att båda tjejerna verkar vara troende muslimer
(inte mig emot ni e så välkomna så!)
men asså om detta inte e en slump har då min blogg kommit upp som tips på nått typ muslimskt forum?! :)
hahah shit ja som svär som en rövare i typ alla mina texter :)
undrar om flera har vart inne å vänt å har skickat mig till helvettet nu?! tror muslimer på helvettet ens??
nä nu ska jag inte ha fördommar här inte!! ja e ju själv troende (kristen dock)
å de e kanske inte så tydligt i mina inlägg :)

nä men ja säger helt enkelt bara hej å välkomna alla nya läsare vilka ni nu en är :)
å till mina gamla läsare, oroa er inte ja kommer fortsätta å va som ja e
ja kan inget annat språk än de ja andvänder :)

kärlek å respekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0