fantastiska djur!!

när mitt liv har vart som hårdast så finns det ett jäng håriga jäklar som gjort mitt liv lättare
den bästatse av alla har ja inga kort på i datorn för de e så pass länge sen :)
men gäää kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3
men här kommer en bild kavalkad av härliga hundar å detta e hund på riktigt inga små mesproppar
(okej nått undantag kommer smyga sig in men de e inte mitt fel :)
på bilderna kommer ni hitta min vän åsas vovar kenzo,lova å frigg + zuvlan å ixa som e i hundhimlen tillsammans me gibson
ja kastar även in en å en annan bild på marias härliga hårbollar mest fratt hon hade mycke valp bilder :)
hur kan man motstå en leonberger valp??? :)

håll till godo!!













Kommentarer
Postat av: emma

åååhh en sådan där vill man ju ha :D



ja vi får prata på måndag :)

allt bra?

puss

2011-01-27 @ 09:51:43
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0